۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۴۷
کد خبر: 81530276
T T
۰ نفر
سخنرانی نتانیاهو در چهاردیواری كنگره آمریكا دفن و به فراموشی سپرده شد

تهران - ایرنا - روزنامه الوطن عمان نوشت: سخنرانی نتانیاهو از چهاردیواری كنگره آمریكا خارج نشد، درهمانجا دفن و به فراموشی سپرده شد.

روزنامه الوطن چاپ مسقط روز پنجشنبه درنوشتاری به قلم زهیرماجد نوشت: نتانیاهو چیز جدیدی دركنگره به نمایش نگذاشت جز خواری و بدبختی جماعتی كف زن، این بیچاره ها حتی ارتباطی با سخنان نتانیاهو نداشتند ولی عادت كرده اند كه به صورت مكانیكی كف بزنند، از روی اجباردستی تكان دهند و هورا بكشند.

اطمینان داریم كه كسی درآمریكا دل خوشی ندارد جز نمایندگان ترسو كه هراس دارند منافع خود را درنزد لابی یهودی از دست دهند، دنیا به نتانیاهو توجهی نكرد زیرا مردم دنیا گرفتاری هایی دارند كه اهمیت سخنان نتانیاهو درمقابل آن هیچ است.

فقط تعدادی برده از روی اجبار و به خاطر ترس ازدست دادن حمایت لابی یهودی برصندلی های خود نشستند، نه ایران این سخنان را شنید و نه به گوش عرب ها رسید، نتانیاهو فقط برای باردیگر خود را با یك لاف گزاف درمورد اقدام یكجانبه علیه ایران، درمعرض تمسخر دنیا قرارداد.

آمریكا بالاخره در مقابل ایرانی ها تسلیم خواهد شد و حق آن ها را خواهد داد زیرا آن ها اصرار دارند حق خود را بگیرند، این یك هدیه یا لطف مجانی نیست بلكه یك حق است كه باید گرفته شود، دنیا برپایه صدقه استوارنیست.

آنچه نتانیاهو گفت به محض پایان گفته ها به فراموشی سپرده شد، اما در سوی دیگرمذاكرات وزیران خارجه ایران و آمریكا دراوج خود درجریان بود و این موضوع به این صهیونیست فهماند كه صدایش ازكنگره فراتر نخواهد رفت بلكه همانجا دفن خواهد شد و این تشویق ها و دست زدن ها فقط اقدامی بود برای افزودن مقداری موسیقی به لحظات فراموشی.

با این حال باید پذیرفت كه كشوری چون آمریكا كه خود را ابرقدرت می داند به یك صهیونیست اجازه داد كه امكانات و نهادهای آن را برخلاف سیاست های آن به كارگیرد و این یك ننگ است.

ولی قافله عبورخواهد كرد وسگ به پارس كردن خود ادامه خواهد داد، حتی صاحبخانه نیز به پارس آن توجهی نمی كند.

بار نخست نیست كه این صهیونیست با این تكبرسخن می گوید تا جماعتی تشویق كنند را به اجبار برصندلی نگه دارد، همانطور كه پرونده گزافه گویی های پیشین وی به بایگانی سپرده شد، این بار نیز تقدیر بیش از این نخواهد بود ولی شاید بتواند چهار- پنج برگ رای بیشتر در روزهای آینده به صندوق سراسر شرمساری و ننگ نتانیاهو بیافزاید.

خاورم**6116** 3404

سرخط اخبار جهان