۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰
کد خبر: 81499614
T T
۰ نفر
51 پروژه فرهنگي، ورزشي وعمراني در شميرانات به بهره بهرداري رسيد

تهران - ايرنا - به ميمنت دهه مبارك فجر 51 پروژه فرهنگي، ورزشي وعمراني با اعتباري افزون بر 604 ميليارد ريال روزدوشنبه در آييني درشهرستان شميرانات به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا فرماندار شهرستان شميرانات در اين آيين افزود: اين پروژه ها از سوي 13 دستگاه اجرايي طراحي و اجرا شده است.

«عزت الله خانمحمدي» با بيان اينكه تمامي پروژه ها در شميرانات نيازسنجي شده خاطر نشان كرد: اجراي فاز سوم گازرساني به روستاهاي لواسان بزرگ شامل روستاهاي كلان، علايين، چهارباغ و رسنان از جمله پروژه هايي است كه در بخش لواسانات به بهره برداري رسيده است.

خانمحمدي احداث سوله ورزشي صالحين در روستاي نيكنامده و اجراي پروژه بهسازي و روكش آسفالت محور تلو را از ديگر پروژه هاي بهره برداري شده در بخش لواسانات عنوان كرد.

فرماندارشهرستان شميرانات با بيان اينكه تعداد زيادي از پروژه ها در دو بخش لواسانات و رودبارقصران اجرا شده افزود: احداث ديوار حائل بلوار امام خميني (ره) از شهر فشم تا شهر ميگون، تكميل، بهسازي و افتتاح ساختمان شوراي شهر شمشك، تصفيه خانه فاضلاب روستاي آهار و ساخت سوله ورزشي صالحين در شهر اوشان از جمله پروژه هاي بهره برداري شده در بخش رودبارقصران است.

شهرستان شميرانات از شهرستان هاي استان تهران و داراي دو بخش لواسانات و رودبارقصران و چهار شهر تجريش، لواسان، فشم و شمشك است.

تهرام/7244/1831
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه