۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۱۷
کد خبر: 81481597
T T
۰ نفر
ملي پوشان بزرگسال ايران براي حضور در مسابقات بين المللي بدمينتون آماده مي شوند

زنجان - ايرنا - مربي تيم ملي بدمينتون بزرگسالان ايران گفت: هشت ملي پوش بزرگسال ايران با شركت درمرحله نخست اردوي آمادگي كه در استان زنجان درحال برگزاري است خود را براي حضور توانمند و شايسته تر در مسابقات بين المللي 'جايزه بزرگ 15 هزار دلاري' دهه فجر آماده مي كنند.

صادق كرباسي روز سه شنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود: 'سروش اسكندري و سالار بيات از زنجان، فرزين و فريد خانجاني و ارسلان زرگان از تهران، حسن متقي و محمدرضا خردمندي از گيلان و سپهر ايواني از كرمانشاه' در آكادمي بدمينتون زنجان تمرين مي كنند.

وي اظهار كرد: در اين اردو كه از يكم بهمن ماه جاري آغاز شده روزانه ورزشكاران منتخب در مجموع به مدت پنج ساعت 'دو ساعت صبح و 3 ساعت بعدازظهر' تمرينات آمادگي جسماني و كارهاي تاكتيكي و تكنيكي 'مهارتي' انجام مي دهند.

كرباسي با بيان اينكه اردوي مرحله نخست تا دهم ماه جاري جريان خواهد داشت، افزود: اردوي مرحله دوم نيز از 13 تا 22 بهمن ماه جاري در محل كمپ تيم هاي ملي در سالن اختصاصي فدراسيون بدمينتون برگزار خواهد شد تا بدمينتونيست ها خود را براي مسابقات بين المللي كه از 23 تا 27 همين ماه انجام مي شود آماده كنند.

مربي تيم ملي بدمينتون با اشاره به اينكه مسابقات در رده هاي سني 'جوانان ، اميد و بزرگسالان و در دو بخش مردان و زنان و به صورت انفرادي و دو نفره انجام خواهد شد گفت: تاكنون حضور 23 كشور ازجمله 'ايتاليا، اتريش، تركيه ، فيليپين ، مالزي، آمريكا ، اسلواني، اندونزي ، عراق، جمهوري آذربايجان، افغانستان و سوريه'، در مسابقات بين المللي بدمينتون 'جايزه 15 هزار دلاري جايزه بزرگ' دهه فجر قطعي شده است.

كرباسي با بيان اينكه براي پذيرش تيم ها فقط سه روز فرصت باقي است ، افزود: تا چند روز آينده نيز جدول مسابقات از سوي كنفدراسيون بدمينتون آسيا ترسيم خواهد شد و با اين كار تيم ها حريفان خود را خواهند شناخت.

'صادق كرباسي و بهادر زكي زاده' به ترتيب از مربيان زنجاني و تهراني تيم ملي بدمينتون بزرگسالان ايران هستند كه به ملي پوشان حاضر در اردوي زنجان تمرين مي دهند.

كرباسي يادآور شد: اردوي آمادگي تيم ملي رده سني جوانان و اميد نيز بطور همزمان با زنجان در 'سمنان' نيز آغاز شده و دهم بهمن ماه جاري نيز پايان خواهد يافت كه پس از سه روز استراحت راهي اردوي سنندج شده و از 19 تا 22 همين ماه نيز در تهران با تيم ملي بزرگسالان كشورمان تمرين خواهند كرد.

وي افزود: اين اردوها با هدف آماده سازي بهتر و بيشتر بدمينتون بازان منتخب و برتر جهت حضور توانمند و شايسته تر در رقابت هاي بين المللي بدمينتون 'گراميداشت دهه فجر' برپا مي شود.

597/596

سرخط اخبار استان‌ها