۷ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۰۷
کد خبر: 81441594
T T
۰ نفر
استاندار كرمان: سند اشتغال و كارآفريني بانوان تهيه شود

كرمان - ايرنا - استاندار كرمان، گفت: سند اشتغال و كارآفريني بانوان بايد طي هفته هاي آينده تهيه و تنظيم شود.

به گزارش ايرنا، عليرضا رزم حسيني روز يكشنبه در نشست كارگروه بانوان و خانواده استان كرمان افزود: تهيه سند اشتغال و كارآفريني بانوان مشكلات بانوان و خانواده ها را تبيين مي كند.

وي گفت: تهيه اين سند موجب مي شود با برنامه اي مشخص براي رفع مشكلات اشتغال و كارآفريني بانوان تلاش شود لذا اين سند بايد با همكاري دستگاه هاي مربوط تهيه و تنظيم شود.

وي با تاكيد بر ايجاد موج كارآفريني و اشتغالزايي در جامعه، افزود: مسايل و مشكلات اقتصادي خانواده جامعه امروز را تهديد مي كند لذا بايد در راستاي توانمندسازي مردم گام برداشت.

استاندار كرمان با بيان اينكه مسوولان بايد با مردم صادقانه سخن بگويند و مشكلات را به اطلاع آنان رساند، تصريح كرد: رفتار صادقانه مسوولان موجب مي شود مردمي كه هشت سال جنگ تحميلي را اداره كردند، براي رفع مشكلات اقتصادي و غيره به كمك دولت بشتابند.

وي با اشاره به اينكه دولت براي اشتغال جوانان از طرح هاي اشتغالزايي حمايت مي كند، گفت: دولت مسوول ايجاد شغل نيست بلكه زمينه ايجاد شغل را فراهم مي كند لذا از طرح هاي اشتغالزايي حمايت مي كند و شغل بدون زمينه كار آفريني ايجاد نمي شود.

رزم حسيني با تاكيد بر اينكه مسوولان بايد از هرگونه حاشيه پردازي پرهيز كنند، افزود: افرادي ولايتمدار واقعي هستند كه در راستاي توانمندسازي مردم گام بر مي دارند.

وي تاكيد كرد: بايد راه جديدي براي توسعه استان باز شود و با رفع قوانين مزاحم و تفويض اختيارات كافي، استان كرمان را با همكاري مردم با عزمي راسخ خواهيم ساخت.

7433/8154

سرخط اخبار استان‌ها