۲ دی ۱۳۹۳، ۱۶:۵۶
کد خبر: 81435884
T T
۰ نفر
مايلي كهن: با كسي دشمني ندارم / هدفم ارتقا فوتبال است

كيش - ايرنا - مديرفني تيم فوتبال اميد با بيان اينكه به عنوان كارشناس فوتبال نظراتم را براي ارتقا فوتبال كشور مي گويم، اظهار داشت : بي جهت انتقاد نمي كنم و با كسي هم دشمني ندارم.

محمد مايلي كهن در حاشيه برگزاري اردوي آمادگي و تمرينات تيم اميد در گفت وگو اختصاصي با خبرنگار ايرنا در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه مدت ها از تيم ملي دور بوديد بازگشت به تيم را چگونه ارزيابي مي كنيد؟ گفت: من از عرصه فوتبال دور نبودم، نه تنها با فوتبال بلكه با ورزش عجين هستم، تمام زندگي من به نوعي با ورزش درهم آميخته است.

وي افزود: اعتقاد دارم در كشور استعدادهاي بي نظيري در تمامي عرصه ها به ويژه ورزش وجود دارد، اگر به اين جوانان بها داده شود به طور يقين شاهد رشد كشور دربخش هاي مختلف و ورزش خواهيم بود.

مايلي كهن در مورد قبول مديريت فني تيم اميد نيز اظهار داشت: تمام كساني كه هدايت تيم را برعهده دارند افرادي شايسته، فني و با تجربه هستند و حضور من تنها براي انتقال تجاربم در اين عرصه است. مسووليت اصلي بر عهده خاكپور سرمربي تيم اميد است.



* عاشق فوتبالم / در مورد آمدنم از فدراسيون بپرسيد

وي در پاسخ به اين سوال كه چقدر با ظرفيت و توانمندي هاي تيم اميد آشنا هستيد و گفته مي شود موافقت فدراسيون با حضور شما در اين تيم بخاطر فشار آقاي خاكپور بوده است، گفت :من عاشق فوتبالم و هميشه فوتبال را به صورتي جدي دنبال مي كنم چه در صحنه باشم و چه نباشم.

مايلي كهن تصريح كرد: آمدنم به تيم را بايد از فدراسيون بپرسيد.



* در مقابل آنچه كه به نفع جامعه نيست واكنش نشان مي دهم

مايلي كهن در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايرنا مبني بر اينكه شما از منتقدان مديريت فدراسيون فوتبال هستيد و آيا انتقادات شما هنوز هم پابرجاست گف : من از اهالي ورزش اين كشور، وقتي مي بينم موضوعي به نفع جامعه نيست، وظيفه دارم به نوعي در مقابل آن از خود واكنش نشان دهم.



* با كسي دشمني ندارم / هدفم ارتقا فوتبال است



مدير فني تيم ملي فوتبال اميد ايران در مورد اينكه شما يكي از منتقدان كي روش هستيد و يكي از وظايف كي روش مشاوره دادن به تيم اميد است آيا وظايف شما تداخلي در كار ايجاد نمي كند؟ گفت: من هم كشورم را و هم تيم ملي را دوست دارم ؛ همواره به عنوان كارشناس فوتبال نظراتم را گفته و مي گويم .

مايلي كهن با تاكيد بر اينكه با كسي دشمني ندارم و بي جهت انتقاد نمي كنم اظهار داشت : 45 سال است كارشناس عرصه ورزش هستم و تحصيلاتم در اين حوزه است هر چه را مي گويم تنها براي ارتقا فوتبال است .



* اميدواريم بتوانيم بارقه اي در دل مردم ايجاد كنيم

وي در مورد موفقيت تيم اميد در رقابت هاي پيش رو گفت: سطح توقعات بالاست و كار سخت است، با توجه به حضور بزرگاني همچون خاكپور براي هدايت تيم، اميدواريم بتوانيم بارقه اي از اميد را در دل مردم ايران ايجاد كنيم .

تيم ملي فوتبال اميد 29 آذر ماه به منظور برپايي يك اردوي تداركاتي وارد جزيره كيش شده و تمرينات خود را در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه المپيك زير نظر محمد خاكپور و اعضاي كادر فني پيگيري مي كند.

اين تيم تا هفتم آذر ماه تمرينات خود را برگزار مي كند و پس از پايان اردو به دعوت تيم عمان با تيم زير 22 سال اين كشور بازي خواهد كرد .

مرحله بعدي اردوي تيم در آنتاليا تركيه برگزار خواهد شد.

احسان پهلوان، علي كريمي، محمدحسين مرادمند و صاحب محبي ، محمد دانشگر، فرشيد اسماعيلي و محمد علي فرامرزي ، آرام عباسي، روزبه چشمي ، ارسلان مطهري، مرتضي آقاخان، وحيد حيدريه، احمد نورالهي، ميلاد محمدي كشمرزي، محمد ستاري، بهنام برزاي، محمد حسين پور آقاملكي، امير عابدزاده و اميرحسين اميري، محمدرضا اخباري ، محمد امين درويش ، محمدحسين كنعاني زادگان ، حجت صدقي ، علي چوپاني ده سرخي ، يوسف وكيا نفرات دعوت شده به اردو هستند.

روز گذشته تيم اميد كشورمان تمرينات استقامتي را انجام داد.

تيم ملي اميد ايران دو بازي دوستانه در جزيره كيش انجام خواهد داد ، نخستين ديدار عصر روز چهارشنبه مقابل منتخب كيش برگزار مي شود و شاگردان خاكپور روز جمعه نيز بازي دوستانه ديگري خواهند داشت .

محمد مايلي كهن مدير فني تيم عصر روز دوشنبه براي حضور در محل تمرينات تيم وارد جزيره كيش شده است .

1630**1641/668

سرخط اخبار استان‌ها