۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۲۰:۰۲
کد خبر: 81432536
T T
۰ نفر
حاشیه های بازی دو تیم فوتسال ماهان تندیس قم و شهید منصوری قرچك

قم - ایرنا- برخورد فیزیكی لیدرهای تیم ماهان تندیس قم با خبرنگاران و محرومیت آنها از حضور در سالن مسابقه، سكونشینی وحید غیاثی مربی این تیم و حضور باشكوه تماشاگران در سالن از مهمترین حاشیه های بازی امروز تیم های فوتسال ماهان تندیس قم و شهید منصوربود.

به گزارش ایرنا، سید وحید غیاثی مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در این مسابقه برخلاف سایر بازی های گذشته از روی سكوها این بازی را تماشا كرد و حسین صبوری به عنوان مربی در كنار علیرضا رعدی سرمربی در نیكمت تیم فوتسال ماهان تندیس قم حضور یافت. غیاثی در زمان استعفای امیرشمسایی به عنوان سرمربی در این تیم ایفای نقش كرد. وی سال گذشته در نیم فصل اول نیز سرمربی این تیم بود.



* حضور میثم ایانلو ، محمد دهقان دو بازیكن قمی حاضر در تیم فوتسال شهید منصوری قرچك در زمین مسابقه و درخشش آنها در این بازی، با حاشیه های زیادی همراه بود و این بازیكنان از سوی برخی تماشاگرنماها مورد فحاشی قرار گرفتند.



* زمانی كه خبرنگاران صدا و سیما و برخی رسانه های خبری در حال گفت و گو با میثم ایانلو بازیكن قمی تیم فوتسال شهید منصوری قرچك بود، مربی دروازه بانان تیم فوتسال ماهان تندیس قم و برخی لیدرهای تیم ماهان مانع ادامه گفت و گو با این بازیكن شدند.



* لیدرهای تیم فوتسال ماهان تندیس قم با حمله به خبرنگاران در پایان بازی، با خبرنگار صدا و سیما برخورد فیزیكی كردند. آنها مانع گفت وگوی خبرنگاران با بازیكنان تیم ها شدند.



* یكی از این لیدرها تیم ماهان تندیس قم توسط نیروی انتظامی بازداشت شد، مقام انتظامی حاضر در سالن مسابقه به خبرنگاران گفت: تا اطلاع ثانوی از ورود لیدرهای تیم فوتسال ماهان تندیس قم به سالن مسابقه جلوگیری خواهد شد و با افراد خاطی به شدت برخورد می كنیم.



* میثم ایانلو بازیكن تیم فوتسال شهید منصوری قرچك گفت: از طرف مربی دروازه بانان تیم فوتسال ماهان تندیس قم و یكی از لیدرهای این تیم مورد برخورد فیزیكی قرار گرفت، ضمن اینكه برخورد غیر ورزشی علیرضا وفایی در نیمه اول مسابقه روی این بازیكن از چشم داور مسابقه مغفول ماند.



* محمد دهقان دروازه بان قمی تیم فوتسال شهید منصوری قرچك به دلیل اتلاف وقت در این از سوی داور با كارت زرد جریمه شد، وی امروز درخشش خوبی در این مسابقه داشت.



* بازیكنان تیم فوتسال ماهان تندیس قم كه نیمه اول بازی را با نتیجه 2 بر صفر به رختكن رفتند در كمتر از دو دقیقه در نیمه دوم بازی را به تساوی كشاندند ولی در نهایت دو گل دیگر را دریافت كردند.



* علی شریفی بازیكن تیم فوتسال ماهان تندیس قم، تحرك زیادی برای هدایت بازیكنان در زمین مسابقه داشت و برخی افراد از امكان حضور وی در كادر فنی این تیم به عنوان مربی سخن گفتند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب تیم شهید منصوری قرچك شد. ك/4

7401/ 550/

سرخط اخبار استان‌ها