۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰
کد خبر: 81367993
T T
۰ نفر
اقدام براي  شناسايي  عاملان اسيد پاشي در اصفهان ادامه دارد

خرم آباد – ايرنا – فرمانده انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت : اقدام هاي لازم براي شناسايي عاملان اسيد پاشي در اصفهان با جديت ادامه دارد.

ه گزارش خبرنگار ايرنا ،سردار'اسماعيل احمدي مقدم ' روز چهارشنبه در حاشيه مراسم صبحگاه نيروي انتظامي لرستان در جمع خبرنگاران افزود : در اين راستا مجربترين كار آگاهان نيروي انتظامي به اصفهان اعزام شده اند و جانشين فرماندهي نيروي انتظامي كشور براي پيگيري مسئله اسيدپاشي به اصفهان رفته است .

وي با تاكيد بر اينكه آنچه در حيطه كار پليس بوده در حال انجام است و تا كشف اين موضوع، اقدامات پليسي ادامه دارد،اظهار كرد : موضوع به جديت در حال پيگيري است و تلاش براي دستگيري عاملان و جلوگيري از اقدام هاي بعدي انجام خواهد شد .

وي همچنين گفت : امروز بحث امنيت در تمامي نقاط مختلف جمهوري اسلامي ايران وجود دارد و هر سرمايه‌گذاري كه بخواهد در ايران اسلامي سرمايه‌گذاري كند امنيت پايدار در راستاي سرمايه گذاري افراد ايجاد مي شود .

وي عنوان داشت: ايران اسلامي امروز يكي از امن‌ترين كشورهاي دنياست كه با صراحت اعلام مي‌كنيم كه امروز شاهد امنيت پايدار در اين كشور هستيم.

وي در ادامه به پدافند غيرعامل اشاره كرد و گفت: در پدافند غيرعامل نيروي انتظامي با 50 عامل به صورت بومي‌سازي كار خود را آغاز كرده است چراكه پدافند غيرعامل باعث مي‌شود كه ما در هنگام بحراني و دفاع غيرمسلحانه اقدامات خوبي انجام شود.

سردار احمدي‌مقدم به قانون امر به معروف و نهي از منكر توسط نمايندگان مجلس اشاره كرد و گفت: اين قانون توسط نمايندگان مجلس در حال اتمام است كه بايد از اين قانون به عنوان يك فرصت استفاده شود.

فرمانده نيروي انتظامي كشور عنوان داشت: يكي از كارهايي كه ما بايد انجام دهيم جلوگيري از افراط‌ و تفريط‌هاست، از اين رو ما بايد اقدامات غيرمسئولانه را كنار گذاشته و به دنبال ترويج رفتار درست و تذكر لساني به صورت نرم و شايسته بين مردم باشيم.

فرمانده نيروي انتظامي كشورگفت: سال گذشته توسط دولت 100 درصد اعتبارات مرزها اختصاص يافته و امسال نيز دولت قول تخصيص 100 درصدي اعتبارات مرزها را داده است.

احمدي‌مقدم گفت: همه توجه ما به مرزهاي كشور است، با توجه به اينكه برخي موارد، گروه‌هاي تروريستي تحركاتي را انجام مي‌دهند، اما امروز مرزهاي كشور ما در ارتقاي مطلوبي به سر مي‌برند.

7274/630

سرخط اخبار استان‌ها