۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۱۰
کد خبر: 81361405
T T
۰ نفر
استاندار اصفهان از یكی از قربانیان اسید پاشی عیادت كرد

اصفهان – ایرنا – استاندار اصفهان هنگام عیادت از یكی از قربانیان اسید پاشی گفت: تا دستگیری متهمان و حصول به نتیجه كامل لحظه ای درنگ نخواهیم كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور روز پنجشنبه به همراه خانواده و همچنین فرماندار اصفهان با حضور در بیمارستان سوانح سوختگی حضرت امام موسی كاظم (ع) از خانم (م.الف)یكی از قربانیان اسیدپاشی عیادت كرد.



زرگرپور ضمن اظهار تاسف و تاثر شدید از وقوع این حادثه گفت: این وضعیت بسیار زجر آور است و امیدوارم حال عمومی قربانیان هرچه سریعتر بهبود یابد.



استاندار اصفهان تصریح كرد: استانداری و همچنین نیروهای انتظامی و اطلاعاتی استان به صورت گسترده و شبانه روزی پیگیر شناسایی فرد یا افراد متخلف در این زمینه هستند.



وی با بیان اینكه از 15 شهریور ماه تا 23 مهر چهار مورد اسیدپاشی گزارش شده بود، اظهار داشت: خوشبختانه با انجام كلیه اقدامات امنیتی و انتظامی از 23 مهر هیچگونه حادثه ای جدیدی گزارش نشده است.



رسول زرگرپور به شایعات ایجاد شده در این خصوص اشاره كرد و افزود: متاسفانه برای دشمنان و ضدانقلاب ها بستری فراهم شده است كه با ایجاد شایعه در این خصوص به اهداف خود برای از بین بردن امنیت در جامعه دست یابند.



وی اظهار داشت: مدیریت استان، شورای تامین و نیروهای امنیتی و انتظامی از هرگونه اقدامی برای دستگیری فرد مجرم فروگذار نخواهند كرد و تا حصول نتیجه به تلاش شبانه روزی خود ادامه خواهند داد.



استاندار اصفهان خاطر نشان كرد كه با كمك نیروهای امنیتی و انتظامی استان فضا برای افراد متخلف تنگ شده و امنیت كامل بر شهر و استان حاكم است.



مدیر ارشد استان اصفهان با بیان اینكه احتمال سازمان یافته بودن این اقدامات ضعیف به نظر می رسد افزود: به همین دلیل باید تلاش برای بازداشت فرد خاطی بیشتر شود و اطمینان می دهیم كه تا شناسایی كامل این فرد یا افراد این پیگیری ها ادامه خواهد داشت.



استاندار اصفهان با اشاره به این كه خانواده این آسیب دیده از ایثارگران و متدینین می باشند و پدر ایشان نیز از رزمندگان دوران دفاع مقدس با سابقه طولانی حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل است تاكید كرد به همین دلایل هیچگونه رابطه ای سازمان یافته برای مقابله با بد حجابی وجود ندارد و شایعات در این رابطه كه ساخته و پرداخته رسانه های معاند و ضد انقلاب می باشد را قویاً تكذیب می كنیم.



زرگرپور اذعان داشت: وجود چنین اتفاقاتی احساس ناامنی در جامعه را تقویت می كند ولی به همه شهروندان اطمینان می دهیم كه امنیت كامل در شهر حاكم است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.



استاندار اصفهان یادآور شد: اخبار مطرح شده در شبكه های اجتماعی و فضای مجازی قابل تایید نیست و امیدواریم كه با پیگیری های صورت گرفته احساس امنیت كامل تری در شهر داشته باشیم.



مدیر ارشد استان در ادامه با قاطعیت اعلام نمود كه با هرگونه شایعه سازی چه در فضای رسانه ای و چه در فضای مجازی وشبكه های اجتماعی ،یا هرگونه اقدامی كه به هر شكل روند رسیدگی به این پرونده را با مشكل مواجه سازد بدون هیچگونه مسامحه ای برخورد خواهد شد.



وی با بیان اینكه برای پیگیری موضوع هیچ نیازی به تجمع یااقدامات جنبی وجود ندارد از عموم شهروندان تقاضا كرد اجازه دهند رسیدگی به این موضوع در مسیر طبیعی و بدون حواشی ادامه یابد.



استاندار اصفهان با اشاره به چند مورد آب پاشی و یا تظاهر به اسید پاشی در سطح جامعه اعلام نمود این حركات سخیف، زشت و به دور از انسانیت است و با عاملان آن به شدت برخورد خواهد شد.



(م.الف) یكی از قربانیان حادثه نیز ضمن قدردانی از پیگیری شبانه روزی مسئولان، خواستار ادامه پیگیری موضوع تا حصول به نتیجه كامل شد و از استاندار اصفهان درخواست كرد با افرادی كه با حركات سخیف و با پاشیدن آب زمینه ترس و نگرانی در خانواده ها فراهم می كنند به شدت برخورد شود.



8114/ 607

سرخط اخبار استان‌ها