۲۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸
کد خبر: 81355855
T T
۰ نفر
جوانمردی: لقب لیونل مسی را دوست دارم

اینچئون - ایرنا - دارنده دو مدال طلای تیراندازی ایران در دومین دوره بازی های پاراآسیایی 2014 گفت: لقب لیونل مسی كه از سوی مربی ام به من پیشنهاد شده است را دوست دارم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، ساره جوانمردی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: لقب لیونل مسی را دوست دارم چون فكر می كنم غرور و خودبرتر بینی نیست، اعتقاد دارم كه كسب چهار مدال طلا در سال 93 با تجربه هفت سال فعالیت كم نظیر است.

وی تصریح كرد: تا سالها كسی نمی تواند موفقیت من را تكرار كند.

می دانستم مدال طلای ماده تپانچه بادی 10 متر را كسب می كنم و پرونده كاریم را در سال 93 تكمیل كردم.

جوانمردی تصریح كرد: مدال طلای ماده تپانچه بادی 10 متر چهارمین مدال طلای من در سال 93 بود. در تپانچه خفیف با شش جلسه تمرین به بازی های آسیایی آمدم و خیلی ها فكر می كردند در دو سال آینده مدال می گیرم، اما ثابت كردم خواستن، توانستن است و این مدال را از چنگ كره ای ها در آوردم.

وی با یادآوری اینكه كره ای ها روز سختی داشتند، گفت: من به عنوان تنها زن حاضر در فینال توانستم مردان را كنار بزنم و یك زن حریف هفت مرد شد و مدال طلا را كسب كرد.

دارنده دو مدال طلای بازی های پاراآسیایی اینچئون گفت: فكر می كنم اگر در تپانچه 25 متر نیز تمرین كنم، نتیجه خوبی بگیرم.

وی با اشاره به اینكه خیلی ها به من گفتند كه قهرمانی برای تو عادی شده است، تاكید كرد: به نظر من هر سكوی شیرینی خود را دارد.

ساره جوانمردی صبح امروز با كسب مدال طلای تپانچه 10 متر به دومین مدال طلای خود در دومین دوره بازی های پاراآسیایی دست یافت.

وی روز گذشته نیز در ماده تپانچه 50متر خفیف كلاس اس اچ یك میكس زنان و مردان به مدال طلا دست یافته بود.

ورزشی(3)**9144**1379
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش