۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۹:۰۷
کد خبر: 81347329
T T
۰ نفر
محدوديت تردد در باند غربي آزاد راه چالوس - مرزن آباد

تهران- ايرنا - بنابه اعلام مركز مديريت راهها باند غربي آزاد راه چالوس – مرزن آباد تا اطلاع بعدي، به علت احتمال ريزش كوه و ايمني بيشتر رانندگان و مسافران، مسدود است و تردد به صورت رفت و برگشت از محورهاي مرزن آباد- چالوس و مرزن آباد – كلاردشت – عباس آباد انجام مي شود.

به گزارش ايرنا، مركز مديريت راه ها با اعلام اين خبر افزود: تردد همه خودروها از ساعت 13 امروز (دوشنبه 21 مهر ماه) تا ساعت يك بامداد روز سه شنبه، از كرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 روز دوشنبه تا ساعت 1 بامداد روز سه شنبه، از 15 كيلومتري جنوب مرزن‌ آباد (محدوده دزدبن) به سمت كرج، يكطرفه است.

بنابر اين گزارش آزاد راه چالوس – مرزن آباد، باند غربي، واقع در استان مازندران، از ساعت 20 مورخ 17 مهرماه تا اطلاع بعدي، به علت احتمال ريزش كوه و ايمني بيشتر رانندگان و مسافران، مسدود و تردد به صورت رفت و برگشت از محورهاي مرزن آباد- چالوس و مرزن آباد – كلاردشت – عباس آباد انجام مي شود.

همچنين تردد همه كاميونها، كاميونت‌ها و تريلرها (به‌استثناي حاملين مواد سوختي يا فاسدشدني)، از محور كندوان كماكان ممنوع است.

تردد همه تريلرها از محور هراز كماكان ممنوع بوده و تردد همه كاميونها و كاميونت ها از ساعت 6 تا 24امروز (دوشنبه 21 مهر ماه) از محور هراز و تردد همه تريلرها از ساعت 6 تا 24 روز دوشنبه 21 مهر ماه از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع است.

اقتصام(4)س.م****1558/1647
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد