۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۹:۳۸
کد خبر: 81347143
T T
۰ نفر
دانشجويان نمونه دانشگاه پيام نور مازندران تجليل شدند

ساري- ايرنا- با حضور فرماندهي انتظامي، معاون سياسي امنيتي استانداري و مسوولان استاني دانشجويان نمونه دانشگاه پيام نور مازندران تجليل شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا،رييس دانشگاه پيام نور مازندران روز يكشنبه در همايش گفتمان دانشجويي در مجتمع نيروي انتظامي مازندران با اشاره به اينكه اين دانشگاه با هويت ايراني اسلامي است افزود: اين دانشگاه در جهت تحكيم جايگاه علمي و پژوهشي در ميان دانشگاه‌هاي باز و آموزش از راه دور دنيا به گسترش و تعالي ، ارتقا علمي و پژوهشي، تعميق جنبش نرم افزاري، گسترش دامنه دانش در محيطي ايمن و مبتني بر عدالت در راستاي سياست‌هاي كلان جمهوري اسلامي ايران در سطح ملي و جهاني اهتمام مي‌ورزد.

' صادق علي موحدمنش' با بيان اينكه كارنامه دانشگاه پيام نور در سطح ملي و بين المللي درخشان است اظهار داشت: اين واحد دانشگاهي از بهشهر تا رامسر در يك سطح علمي قرار دارد.

رييس دانشگاه پيام نور مازندران به تعداد رشته هاي تحصيلي در اين دانشگاه اشاره كرد و گفت: 475 رشته در سطح كارشناسي و 30 رشته در سطح كارشناسي ارشد فعال است.

وي با بيان اينكه 35 هزارو 867 دانشجو كارشناسي در دانشگاه پيام نور سطح استان مشغول به تحصيل هستند افزود: تعداد دو هزارو 882 دانشجو در سطح كارشناسي ارشد تحصيل مي كنند.

در پايان اين مراسم نيروي انتظامي با دانشگاه پيام نور مازندران تفاهم نامه همكاري امضا كردند.ك/2

7330/608

سرخط اخبار استان‌ها