ساخت مجتمع فرهنگي و هنري از نيازهاي ضروري ميناب است

بندرعباس- ايرنا- معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ويژه ميناب، ساخت مجتمع فرهنگي و هنري در اين شهرستان را از نيازهاي ضروري ميناب عنوان كرد و گفت: با توجه به اهميت اين موضوع، پيگير ساخت اين مجتمع هستيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا، 'عليرضا پاكدامن' روز سه شنبه در نشست با مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان با اشاره به وجود استعدادهاي هنري بسيار در ميناب و كسب مقام هاي مختلف توسط هنرمندان اين شهرستان، اظهار داشت: با توجه به وجود اين استعدادها، هنرمندان اين شهرستان نيازمند حمايت‌هاي بيشتري هستند كه اين مساله بايد مدنظر اداره كل ارشاد استان باشد.

وي هنرمندان را سرمايه هاي گرانبهاي هر جامعه دانست و گفت: هنرمندان با هنر خود مي توانند نقش مهمي در رفع انواع مشكلات و معضلات جامعه ايفا كنند.

پاكدامن با بيان اينكه با استفاده از هنر مي توان به نحو مطلوبتري در مقابل هجمه ضدفرهنگي دشمنان ايستادگي كرد، خاطرنشان شد: در جنگ نرم هنر از اهميت خاصي برخوردار است و حركات ضدارزشي دشمنان را نيز بايد هنرمندان خنثي كنند.

معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ويژه ميناب بيان داشت: هنرمندان اين شهرستان داراي مسائل و كمبودهاي متعددي هستند كه اميد است متوليان امر با رفع مشكلات آنان به ارتقاي فرهنگ و هنر شهرستان كمك كنند.ك/3

7198/668

سرخط اخبار استان‌ها