۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۱۸
کد خبر: 81320750
T T
۰ نفر

آزمون جامع مهارت آموزي در نوشهر برگزار شد

۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۱۸
کد خبر: 81320750
آزمون جامع مهارت آموزي در نوشهر برگزار شد

نوشهر - ايرنا - سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر روز يكشنبه اعلام كرد كه آزمون جامع مهارت آموزي در اين شهرستان با موفقيت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ' بابك شمس ناتري ' در نشست خبري با خبرنگاران برگزاري تبم آزمون را موفقيت آميز توصيف كرد و گفت: نظارت بر مراكز مهارت آموزي را در راس اقدامات خود قرار مي دهيم و سعي مي شود با تعامل و برگزاري جلسات منظم هم انديشي با مديران مراكز و مربيان اقدامات اصولي انجام شود.

وي با قدرداني از مديران مراكز مهارت آموزي سه شهرستان كه سعي داشتند، به عنوان مشاور ديدگاه هاي خود را مطرح كنند، افزود: همكاران ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر با تلاش شبانه روزي و دقت كامل و نظارت اصولي ثابت كردند نوشهر آمادگي ميزباني برنامه هاي سطح استاني را دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر اظهار داشت: آزمون جامع مهارت آموزي 10مركز تحت پوشش ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر و چالوس در حالي به ميزباني نوشهر برگزار شد كه مديران دستگاه هاي اداري و آموزشي همكاري و تعامل بسيار خوب و نزديكي در برگزاري بسيار موفق اين آزمون مهم داشتند.

وي با بيان اينكه در طول سه روز برگزاري آزمون جامع مهارت آموزي در نوشهر، بازرسان وزارت ارشاد، اداره كل ارشاد مازندران حضوري مستمر و فعال داشتند، تصريح كرد: عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس و نماينده مردم نوشهر و چالوس و كلاردشت در مجلس شوراي اسلامي، امام جمعه و معاون فرماندار نوشهر نيز از نزديك از روند برگزاري آزمون بازديد و ابراز رضايت كردند.

شمس ناتري بيان كرد: سعي شد تا اين آزمون بسيار مهم و علمي در آرامش و با دقت تمام برگزار شود و مطمئنا همدلي همه كساني كه در اين راه ياري گر ما بودند موجب شد تا شاهد ميزباني بسيار شايسته و در سطح بسيار بالاي نوشهر باشيم كه در نوع خود كم نظير است.

وي از مدير دانشگاه علمي كاربردي واحد فرهنگ و هنر 2 مازندران و همكارانش قدرداني كرد و گفت : مجموعه اين دانشگاه، فضاي آموزشي را به گونه اي تدبير كردند كه هر دو آزمون علمي و تئوري در همين محيط دانشگاهي برگزار شد و با توجه به فضايي كاملا علمي كه حاصل تعامل اين عزيزان بود موجب شد تا استانداردهاي لازم همراه باكيفي سازي در آزمون انجام شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر همچنين از اعتماد اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران براي معرفي نوشهر به عنوان ميزبان اين آزمون قدرداني كرد و افزود : اميدوارم از اين فضاي همدلي در نوشهر بتوانيم همواره به نفع فرهنگ و هنر و اهالي آن استفاده كنيم.

وي ادامه داد : محل برگزاري اين آزمون كه دانشگاه علمي و كاربردي واحد 2 فرهنگ و هنر مازندران- نوشهر بود داراي سالن ها و كلاسها به همراه دو سايت رايانه اي به همراه 15 سيستم كامپيوتري جداگانه است كه به صورت مجزا در اختيار آقايان و بانوان قرار گرفت و اين آزمون در فضايي ارزشمند و درخورشأن برگزار گرديد و با همت و همكاري و همدلي جمعي باعث شد تا شرايط برگزاري اين آزمون سه روزه بسيار مطلوب، مناسب و سالم پيش برود و شركت كنندگان در اين آزمون با آرامش خاطر كار كنند.

شمس ناتري با اشاره به اينكه آزمون جامع مهارت آموزي مراكز تحت پوشش ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي نوشهر و چالوس كه شهرستان جديدالتاسيس كلاردشت را نيز شامل مي شود ، گفت : در اين آزمون كه به صورت عملي و كتبي برگزار شد تعداد 374 نفر در پنج رشته گرافيك رايانه اي، طراحي صفحات وب، تصويرسازي، مديريت خانواده و توليد چند رسانه اي با يكديگر به رقابت پرداختند.ك/3

1535/1654

سرخط اخبار استان‌ها