۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۱۰
کد خبر: 81319612
T T
۰ نفر
سولماز عباسی راهی فینال روئینگ تك نفره شد

تهران - ایرنا - سولماز عباسی روئینگ سوار ایران راهی فینال روئینگ تك نفره زنان در بازی‌های آسیایی 2014 شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به بازی های آسیایی اینچئون، در ادامه روز دوم بازی‌های آسیایی 2014 سولماز عباسی، روئینگ سوار كشورمان راهی فینال روئینگ تك نفره زنان شد.

عباسی در رقابت با 3 شركت كننده از كشورهای كره‌جنوبی، هنگ كنگ و سنگاپور با زمان 8 دقیقه و 31 ثانیه و 26 صدم ثانیه چهارم شد.

پیش از این محسن شادی در روئینگ سنگین وزن مردان با زمان 7 دقیقه و 8 ثانیه و 21 صدم ثانیه، به عنوان نفر اول گروه خود به فینال A رسیده بود.

در روئینگ دونفره مردان نیز، تیم ایران باتركیب سیدمجتبی شجاعی و امیر رهنما با زمان 6دقیقه و 39ثانیه و 30 صدم ثانیه پس از تیمهای قزاقستان و كره جنوبی سوم شد و به گروه شانس مجدد رفت. این تیم فردا مسابقه می دهد.

در رویینگ 8 نفره مردان نیز تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی خود با ثبت زمان 6.05.41 در رده پنجم قرار گرفت و به مرحله فینال صعود كرد. نكته جالب توجه اینست كه در این رقابت پنج تیم حضور داشتند و با توجه به این شرایط هر پنج تیم راهی فینال شدند.

همچنین تیم رویینگ چهار نفره زنان كه با تركیب مریم سعیدی، نازنین رحمانی، نازنین مولایی و مهسا جاور در این رقابت ها شركت كرده، امروز مسابقه داد و در گروه خود چهارم شد و به مرحله شانس مجدد رفت.

ورزشی(2)**1379
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش