۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵
کد خبر: 81315665
T T
۰ نفر
برگزيدگان نخستين جشنواره وبلاگ نويسي هيات داري اعلام شد

تهران - ايرنا - هيات داوران جشنواره وبلاگ نويسي هيات و هيات داري 15 وبلاگ را به عنوان وبلاگ هاي برگزيده و شايسته تقدير معرفي كرد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از هيات رزمندگان اسلام، هيات داوران اولين جشنواره وبلاگ نويسي هيات و هيات داري 31 وبلاگ را از ميان ۱۳۰ وبلاگ ثبت نامي شايسته راهيابي به مرحله نهايي دانست و پس از بررسي اين وبلاگ ها ضمن معرفي هفت وبلاگ به عنوان برگزيده، هشت وبلاگ را نيز قابل تقدير معرفي كرد.

داوران اين جشنواره را ميثم اميري، محمد مهدي وحيدي و مهدي كاموس تشكيل مي دهند و ملاك هاي ارزشيابي براي انتخاب وبلاگ برتر شامل تناسب موضوع با توجه به رويكرد پيوند هيات و مسائل روز جامعه، رعايت اصول زباني در وبلاگ نويسي شامل ارتباط نويسي، موجزنويسي، تصويري نويسي، ساده نويسي، درست نويسي و فارسي نويسي است.

رعايت منبع نويسي و امانت در نقل قول ها به ويژه در احاديث و روايات، بهره گيري حداكثري از امكانات چند رسانه اي و اقتضائات فضاي مجازي و همچنين توجه به اصول و معيارهاي زيباشناختي در وبلاگ نويسي از ديگر ملاك هاي ارزشيابي در اين دوره از جشنواره بوده است.

بر اساس اعلام هيات داوران، هيچ يك از وبلاگ ها نتوانسته اند به طور شايسته تمام ملاك هاي مورد نظر را لحاظ كنند اما وبلاگ هاي برگزيده در برقراري ارتباط با مخاطبان و ايجاد فضاي مذهبي، معنوي، و اجتماعي هيات، با توجه به منويات مقام معظم رهبري، موفق بوده اند.

هيات هاي محبين آل طه(ع) با مديريت سعيد يوسفي، محبان المهدي(عج) با مديريت محسن ابراهيم نژاد، مكتب الهادي(ع) با مديريت علي رستمي و پايگاه فرهنگي مذهبي دنياي اسلام با مديريت امير فرخي به عنوان وبلاگ هاي برگزيده معرفي شدند.

همچنين پايگاه قرآني مهيمن با مديريت مهدي شعبان، وبلاگ چند رسانه اي شيعه با مديريت سيد رضا غفاري و سرداران عشق با مديريت فريد عباسي از وبلاگ هاي برگزيده هستند.

بر اساس اين گزارش وبلاگ هاي حسينيه مجازي قاسميه با مديريت سيد صمد ذاكري، هيئت انصار المهدي با مديريت اميد كياني، بيرق حسيني با مديريت مصطفي كشوري و هيئت پيروان حضرت مهدي(عج) با مديريت سيد يداله احمدي شايسته تقدير شناخته شدند.

وبلاگ هاي راه اينجاست با مديريت وحيد وزيرمقدم، نماز با مديريت محمد حسين كريمي، معبر سايبري ايران اسلامي با مديريت اميد حيدري، مهديه وادقان با مديريت مهدي رضايي و هيئت الغدير مرند با مديريت محمد بابايي نيز به عنوان وبلاگ هاي شايسته تقدير معرفي شدند.

نخستين مسابقه وبلاگ نويسي با محور هيات و هيات داري و با موضوع هايي برگرفته از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب مانند هيات و قرآن، نظم در هيات، هيات و سياست، هيات و رزمندگان، شعر و سبك مداحي، هيات و نقش و اهميت آن به همت واحد جوانان و نوجوانان عاشورايي هيات رزمندگان اسلام شكل گرفت.

جوايز اين مسابقه شامل 10 كمك هزينه سفر زيارتي كربلاي معلي و 10 كمك هزينه سفر زيارتي مشهد مقدس است.

فراهنگ(1)**1003**1569
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ