اصغر سمسارزاده: زحمات آیت‌الله رئیسی را فراموش نمی‌کنیم

تهران- ایرنا- بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: آیت‌الله رئیسی چند سال زحمت کشیدند و دوران سختی را پشت سر گذاشتند، دورانی که برای هر رئیس جمهوری می‌توانست مهلک و کشنده باشد. ایشان تلاش خودشان را کردند؛ ما نمی‌توانیم کارهایی که کردند را فراموش کنیم.

اصغر سمسارزاده درباره شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی و هیات همراه به خبرنگار ایرنا گفت: به تمام ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم؛ این تسلیت را باید گفت چراکه ایشان چند سال زحمت کشیدند و دوران سختی را پشت سر گذاشتند، دورانی که برای هر رئیس جمهوری می‌توانست مهلک و کشنده باشد.

آیت‌الله رئیسی تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات خصوصا مشکلات هنرمندان به کار می‌گرفتندوی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات خصوصا مشکلات هنرمندان به کار می‌گرفتند، گفت: من با آقای رئیسی ارتباط نزدیک نداشتم اما ایشان سعی خود را کردند. ما در سه سال گذشته در شرایطی بودیم که ارز بسیار بالا و پایین شد و شرایط سختی داشتیم.

وی افزود: ایشان زمانی اداره امور کشور را در دست گرفت که نوسان ارز به کشور آسیب های زیادی زده بود و همین باعث شد فرازونشیب‌هایی در کشور داشته باشیم و ایشان بسیار تلاش کردند؛ مسلما نمی توانیم زحمات و کارهای ایشان را فراموش کنیم.

بازیگر سریال خانه به دوش درباره شرایط کشور در زمان ریاست آیت‌الله رئیسی گفت: من سیاسی نیستم و مسائل اقتصادی را نمی‌دانم اما می‌دانم که وقتی دولتی سر کار می‌آید باید تلاش کند تا مردم راحت‌تر زندگی کنند. آقای رئیسی نیز زمانی سر کار آمد که شرایط بسیار بدی توسط دولت قبلی ایجاد شده بود؛ و ایشان بسیار تلاش کردند تا به این اوضاع سامان دهند.

سمسارزاده با اشاره به دیگر شهدای هیات همراه آیت‌الله رئیسی گفت: خدا ایشان و همراهان گرامی‌شان را رحمت کند. همه جا از آیت الله رئیسی و وزیر امور خارجه صحبت می‌شود در صورتی که از کادر پروازی حرفی نیست. به خانواده آنان نیز تسیلت می‌گویم. امیدوارم با درایت رهبر معظم انقلاب چنین اتفاقاتی در آینده دور از دسترس باشد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع)، هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha