۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۴۱
کد خبر: 81315162
T T
۰ نفر
مبارزه با سوداگران مرگ از مولفه هاي ارتقاء احساس امنيت است

ايلام- فرمانده انتظامي شهرستان دره شهر با اشاره به اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز در اين شهرستان گفت: مبارزه با سوداگران مرگ از مولفه هاي ارتقاء احساس امنيت است.

به گزارش عصر سه شنبه ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ 'جهانگير زارعي' اظهار كرد: طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز شهرستان دره شهر با اولويت مبارزه با سوداگران و خرده فروشان مواد مخدر در يك هفته گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وي افزود: بيش از 10 خرده فروش موادمخدر در اين مدت دستگير و حدود يك كيلوگرم انواع مواد مخدر بسته بندي شده از سوداگران مرگ كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان دره شهر در ادامه با تاكيد بر استمرار اين طرح به عنوان يكي از مطالبات اصلي مردم تاكيد كرد: اعتياد جوانان دغدغه بسياري از خانواده هاست و اين موضوع باعث شده احساس امنيت در جامعه كاهش يابد.

زارعي بيان كرد: نيروي انتظامي مصمم است با برنامه ريزي دقيق و استفاده از تمام ظرفيت ها از تهيه و توزيع مواد مخدر سطح جامعه جلوگيري كند.

وي در پايان به والدين توصيه كرد درباره عوارض و پيامدهاي ناشي از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ها صريح و بي پرده با فرزندان خود گفت و گو كنند. ك/1

7171/540

سرخط اخبار استان‌ها