۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۱۴
کد خبر: 81314953
T T
۰ نفر
اداره استاندارد لرستان در همه حوزه هاي مرتبط نظارت جدي دارد

خرم آباد - ايرنا - مديركل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان لرستان گفت: اداره استاندارد در همه حوزه هاي مرتبط نظارت جدي دارد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ،'مرضيه قنبريان ' روز سه شنبه در ديدار با رييس جديد خبرگزاري جمهوري اسلامي استان لرستان با اشاره به وظايف گسترده حوزه استاندارد افزود : كنترل بازار و واحدهاي توليدي از عمده ترين وظايف اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي است.

وي با اشاره به گستردگي و تنوع در حوزه وظايف اداره استاندارد ، اظهار كرد : اين اداره كل با جديت و قاطعيت در تمام حوزه هاي مربوطه نظارت و پيگيري خواهد داشت.

وي با اشاره به نظارت استاندارد در بسياري از حوزه ها كه ارتباط نزديك با زندگي مردم دارد ،تصريح كرد : استاندارد لرستان در حال حاضر علاوه بر انجام وظايف عمومي در حال نظارت بر جايگاه هاي عرضه CNGو نازل هاي سوخت و كنترل ترازوها و آسانسورها در سطح استان است.

قنبريان در ادامه با تاكيدبر نهادينه شدن فرهنگ استاندارد در استان گفت: هدف از نظارت و پيگيري استانداردهاي مورد نياز در استان سربلندي و موفقيت استان در تمام عرصه ها است كه در اين راستا حمايت و تعامل ساير دستگاه هاي اجرايي امري ضروري است .

رييس خبرگزاري جمهوري اسلامي استان لرستان نيز در اين ديدار با اشاره به اهميت و نقش برجسته استاندارد و تحقيقات صنعتي در تمام عرصه هاي زندگي مردم گفت: استاندارد و تحقيقات صنعتي يكي از حوزه ها و دستگاه هاي اجرايي تاثير گذار بر جامعه است.

'صفدر عليدوستي ' با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در بيان رسالت خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران گفت : انعكاس اخبار در اين خبرگزاري با هدف نفع مردم و نظام برنامه ريزي شده است.

وي در زمينه توانمندي اين خبرگزاري در انعكاس همه اخبار استان اظهار كرد : اين خبرگزاري به عنوان تنها رسانه دولتي و حرفه اي آمادگي انعكاس و پيگيري اخبار استان را در تمامي حوزه ها دارد .

وي با تاكيد بر هدف اين خبرگزاري در بيان فعاليت هاو عملكردهاي دستگاه هاي اجرايي در راستاي رفع مشكلات و موانع در استان تصريح كرد : ايرنا با بيان اخبار به صورت ويژه توانايي انعكاس اخبار در حضور مسوولان كشوري دارد كه اين مهم باعث توجه بيشتر و رفع مشكلات و موانع به وصورت ويژه خواهد شد.

7274/542

سرخط اخبار استان‌ها