۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴
کد خبر: 81307140
T T
۰ نفر
تله فیلم هدیه ای برای من در مرحله بازنویسی

تهران-ایرنا-مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبكه دو گفت: تله فیلم هدیه ای برای من به نویسندگی سحر خرامیده برای پخش از آنتن شبكه دو سیما آماده می شود.

مهدی كریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار كرد: این تله در ژانر كودك ساخته می شود و درباره زوج جوانی به نام رضا و ندا است كه تصمیم به جدایی می گیرند اما با آمدن چند كودك به منزل آنها شرایط به كلی تغییر می كند.

وی افزود: این تله اثری مناسب برای كودكان و خانواده ها است و به همین دلیل فیلمنامه آن به بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های كودكان و نوجوانان فرستاده شده است.

وی درباره آخرین جزئیات ساخت این پروژه گفت: هدیه ای برای من در مرحله بازنویسی قرار گرفته و برای پخش در ایام مبارك 17 ربیع، ولادت با سعادت پیامبر اكرم (ص) در نظر گرفته شده است.

مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبكه دو درباره داستان این تله گفت: رضا و ندا زوج جوانی هستند كه پس از چند سال زندگی مشترك تصمیم به جدایی می گیرند اما درست هنگام رفتن به دادگاه مشكلی برای یكی از دوستان انها ایجاد می شود و آنها فرزندانشان را پیش این زوج جوان می گذارند، ورود این فرزندان به منزل رضا و ندا سبب شناخت بیشتر آنها از یكدیگر شده و اتفاقات تازه ای را برای آنها رقم می زند.



**اعضای گروه موسیقی پا لت درروزهای دوست داشتنی شبكه جوان

برنامه روزهای دوست داشتنی روز جمعه 21 شهریور با اجرای لاله صبوری از شبكه جوان پخش می شود.

میهمانان این هفته برنامه روزهای دوست داشتنی برخی از اعضای گروه موسیقی پا لت همچون امیرنعمتی،روزبه اسفندارمز، كاوه صالحی مهیارطهماسبی وداریوش آذر هستند.

روزهای دوست داشتنی عنوان برنامه ای ازگروه جوان واندیشه شبكه جوان است كه روز جمعه از ساعت21تا22 از شبكه جوان پخش می شود.



**مخاطبان آذری شبكه سحر پای صبحانه می نشینند

سیمای آذری شبكه جهانی سحر همزمان با 24 ساعته شدن این سیما برنامه روزانه صبحانه را به روی آنتن می برد.

برنامه زنده صبحانه به تهیه كنندگی رامین بیانی، از سیمای آذری این شبكه برونمرزی در حال تولید و آماده سازی پخش است.

صبحانه عنوان برنامه ای است كه هر روز به غیر از یك شنبه ها مهمان خانه های مخاطبان آذری شبكه سحر خواهد بود.

برنامه صبحانه همزمان با افزایش ساعات پخش سیمای آذری و صبح ها به مدت 80 دقیقه در جدول پخش شبكه سحر قرار می گیرد.



**دوربین هایی برای نفوذ به سیاره مورچگان

مستند سیاره مورچگان در یك قسمت نود دقیقه ای از شبكه مستند سیما پخش می شود.

سیاره مورچگان نگاهی به دنیای مخفی و زیر زمینی مورچگان دارد كه تاكنون مانند آن را ندیده اید. قرار دادن دوربین های پیشرفته و حرفه ای در بخشهایی از زیر زمین كه قلب لانه مورچگان را به تصویر می كشد.

خانه های زیر زمینی متشكل از یك كلونی عظیم از میلیون ها مورچه كه در كمال شگفتی زندگی پركار و پرجنب و جوش خود را می گذرانند.

سیاره مورچگان روز پنج شنبه 20 شهریور ماه ، ساعت 22 از شبكه مستند پخش می شود.



** چگونه بروس لی دنیا را تغییر داد

مستند چگونه بروس لی دنیا را تغییر داد روز پنج شنبه 20 شهریور به روی آنتن شبكه نمایش می رود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مستند من بروس لی هستم روز جمعه 21 شهریور، ساعت 9 صبح روی آنتن شبكه نمایش می‌رود.

چگونه بروس لی دنیا را تغییر داد نام فیلمی مستند در ارتباط با زندگی بروس لی استاد هنرهای رزمی، بازیگر، فیلسوف و بنیانگذار سبك رزمی جیت كان دو است.

این مستند 90 دقیقه ای كه شامل زندگی نامه كامل بروسلی، از تولدش در سانفرانسكو تا مرگ مشكوكش در سن ۳۲ سالگی می باشد.

مستند من بروس لی هستم اولین فیلمی كه داستان زندگی بروس‌لی را از زبان خودش بررسی كرده و همچنین ما را با نظرات برخی از بزرگان ورزش‌های رزمی، سینما و موسیقی درباره او آشنا می‌كند.



**حقایق كمبود آب در ایران مستند شد

مستند گنجینه حیات ساخته علی جهانی ساعت 17 روز پنج شنبه این هفته ، 20 شهریورماه به مدت 43 دقیقه از شبكه مستند پخش می شود.

این برنامه با استفاده از گفتار متن، گرافیك و انیمیشن ابتدا به معرفی چرخه آب در كره زمین، معضل كمبود آب در ایران، و انواع شیوه های آبیاری می پردازد و بعد از آن به راه های مبارزه با این معضل در استان قم می پردازد.



**بچه ها كدوم خوراكی ها مضرند؟

آفتابگردون رادیو دانش برنامه ای برای آگاهی بخشی به كودكان و آموزش مسائل مختلف به آنها است.

تهیه كنندگی برنامه آفتابگردون را بهناز بزرگمهر و گویندگی آن را مینو دهقان برعهده داشتن؛ علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت 6.45 تا 7 صبح در تهران روی موج اف ام ردیف 91.5 مگاهرتز و در البرز 91.3 مگاهرتز در سراسر كشور بوسیله گیرنده های دیجیتالی (ست تاپ باكس) شنونده این برنامه باشند.

همچنین این برنامه از ساعت 15 همان روز بازپخش می شود.



**خطرناك ترین ماده مخدر دنیا چیست؟

مستند خطرناك ترین ماده مخدر دنیا محصول سال 2006 است كه امروز ساعت 20:50 از شبكه سلامت سیما به روی آنتن می رود.

این مستند با بررسی این ماده مخدر و تاثیرات وحشتناك آن بر شخص مبتلا تلاش می‌كند تا قدرت تخریب این ماده را بر فرد و جامعه بررسی كند و نشان دهد چرا بسیاری آن را خطرناك‌ترن ماده مخدر جهان می‌دانند.



**علت سفید شدن موی سر در جوانی

در برنامه امروز درمانگاه پوست و مو علت سفید شدن زود هنگام موی سر در جوانی بررسی می شود.

برنامه درمانگاه پوست و مو كاری از گروه بهداشت و درمان شبكه سلامت سیما است كه روزهای زوج ساعت 20 از شبكه سلامت سیما پخش می شود.



**شیدایی تماشایی شد

مجموعه تلویزیونی شیدایی به كارگردانی محمدمهدی عسگرپور كه در ماه مبارك رمضان سال 1390 در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای از شبكه سه سیما به پخش رسید، از جمعه 21 شهریور ماه از شبكه تماشا هر روز ساعت 19 باز پخش می شود.



**فیلم سینمایی مجردها در رادیو نمایش

فیلم سینمایی مجردها به كارگردانی اصغر هاشمی و نویسندگی فرهاد توحیدی روز جمعه 21 شهریور ماه از رادیو نمایش پخش می شود.

این فیلم در قالب برنامه رادیو فیلم به تهیه كنندگی و سردبیری فرشاد آذرنیا روز جمعه ساعت 18 پخش می شود كه گویندگی و تنظیم رادیویی آن بر عهده آرمان غفاریان است.

داستان فیلم مجردها درباره سه جوان است كه برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می گیرند به یكی از كشورهای حوزه خلیج فارس بروند، اما با دزدیده شدن پولهایشان زندگی شان دستخوش تغییرات می شود.

در این فیلم محمدرضا فروتن، مجید صالحی، كاوه كاویان، مریلا زارعی، الناز شاكردوست، آتیلا پسیانی و منوچهر آذری بازی می كنند.



**سریال پایتخت 3 روی موج رادیو نمایش

سریال تلویزیونی پایتخت 3 به كارگردانی سیروس مقدم و تهیه كنندگی الهام غفوری از فردا بیستم شهریور ماه روی موج رادیو نمایش می رود.

این سریال در قالب برنامه رادیو فیلم به تهیه كنندگی و سردبیری فرشاد آذرنیا ساعت هشت صبح از رادیو نمایش پخش می شود؛ تنظیم رادیویی و گویندگی این سریال به عهده عمار خطی است و علی حاجی نوروزی هم صدابردار است.

در پایتخت 3 خواهیم شنید، خانواده نقی معمولی باز هم به تهران می آیند اما این بار ورودشان به این شهر همزمان با چهارشنبه سوری و شلوغی پایتخت است. در این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهران فر، علیرضا خمسه، مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، نیكا و سارا فرقانی اصل و تعداد زیادی از بازیگران بومی استان مازندران هنرنمایی می كنند.



**شاعر كودك و نوجوان با خندوانه همراه می شود

افشین علا شاعر حوزه كودك و نوجوان شامگاه چهارشنبه 19 شهریور به برنامه خندوانه شبكه نسیم می‌آید.

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان هر شب ساعت 23 میزبان یكی از شخصیت‌های شناخته شده ایران است. در این برنامه تا كنون چهره‌های مختلفی از اهالی فرهنگ و هنر، سیاست، ورزش، پزشكی و ... حضور داشته‌اند.



**فیلـم های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته شبكه های سیما

فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن « طبقه بالا ، طبقه پایین »، « آغاز زنگ آخر »، « پاندای كونگ فو كار 1 و 2 » ،« هدیه به یاد ماندنی » ،« تندباد مایا » ،« برگشت ناپذیر » ، « جزیره اسرار آمیز »، « تحفه هند »، « زمانی برای شكفتن » ، « نبرد 1939 » ،« پرونده ایپكرفت » ،« آلیس در سرزمین عجایب »، « سایه روشن روز »، « آلیس در سرزمین عجایب » ، « تعطیلات »، « دزدان دریایی كارائیب 3 » ،« زانیار » ، « سفری بر مدار مهتاب »، « چرخ و فلك » ، « مزرعه كودكی »، « ملكه برفی » و « تام و جری و انگشتر اسرار آمیز » پنج شنبه و جمعه 20 و 21 شهریور ماه از شبكه های سیما روی آنتن می رود.

فراهنگ(4)**9187**1569

سرخط اخبار فرهنگ