۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۸:۲۰
کد خبر: 81280778
T T
۰ نفر
مازندران درهفته دولت شاهد افتتاح 541طرح عمرانی وخدماتی است

ساری- ایرنا- استاندارمازندران، از افتتاح 541 طرح عمرانی، تولیدی وخدماتی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این استان خبر داد.

'ربیع فلاح جلودار ' شامگاه چهارشنبه به خبرنگار ایرنا در آمل گفت:‌ برای تكمیل و راه اندازی این طرح ها یكهزار و58 میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

وی افزود: این طرح ها دربخش های كشاورزی، صنعت، عمرانی و خدماتی و تولیدی است كه زمینه اشتغال برای جوانان جویای كار را فراهم كرده و شمار زیادی از جمعیت شهری و روستایی استان از مزایای آنها بهره مند خواهند شد.

استاندار مازندران با بیان اینكه تا پایان امسال حدود 50 درصد از طرح های نیمه تمام این استان در بخش های مختلف تكمیل و بهره برداری خواهد شد، از نیمه كار ماندن حدود یكهزار طرح دیگر در استان خبر داد.

فلاح جلودار، به افزایش حدود 10برابری ردیف اعتبار امسال به مازندران برای جذب سرمایه‌گذاری بخش‌ خصوصی درمقایسه با پارسال اشاره كرد و ادامه داد: خوشبختانه اكنون مازندران با تعامل خوب دستگاه های اجرایی استان، ظرفیت جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را دارد.

وی تصریح كرد: مازندران برای راه‌اندازی گردشگری دریایی وبرقراری ارتباط با كشورهای حاشیه دریای خزر این آمادگی را دارد و در همین ارتباط در حال فراهم كردن مقدمات آن است.

استاندار مازندران ابرازامیدواری كرد: با طرح های در حال اجرا و پیگیری برای تكمیل هرچه سریعتر طرح های نیمه كاره در دولت تدبیر وامید در مازندران، چهره استان روند توسعه ای به خود بگیرد.

استان مازندران دارای حدود سه میلیون و 200هزار نفر جمعیت است. ك/3

ك/7327/506
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد