۷ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۰۸
کد خبر: 81254458
T T
۰ نفر
پليس راه مازندران: محدوديت ترافيكي در جاده كندوان تشديد شد

ساري - ايرنا - پايگاه اطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران هم اكنون وضعيت ترافيك در محور كندوان را سنگين اعلام كرد و گفت: به منظور تسهيل در امر تردد وسائط نقليه، محور كندوان از 15 كيلومتري بالاي مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج تا پنج بامداد فردا چهارشنبه يكطرفه خواهد بود.

به پزارش خبرنگار ايرنا به نقل از اين پايگاه حاكي است محور كندوان (كرج _ چالوس) از هفت صبح روز گذشته يكطرفه اعلام شد و قرار بود تا ساعت 12 روز سه شنبه ادامه يابد اما به دليل ترافيك سنگين در اين محور، اعمال محدوديت ترافيكي تا پنج صبح فردا چهارشنبه تشديد شد.

همچنين وضعيت كنوني ترافيك وسائط نقليه در محورهاي هراز، فيروزكوه و ساري به كياسر را سنگين توصيف كرد و از رانندگان خودرو خواست از شتابزدگي و سبقت هاي غير مجاز در جاده ها جدا خودداري كنند .

هم اكنون ترافيك در جاده هاي كندوان، هراز، فيروزكوه و ساري به كياسر سنگين است و مسافران با كندي در حال عبور از اين محورهاي مواصلاتي هستند.

پايگاه اطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران وضعيت ترافيكي جاده هاي مواصلاتي اين خطه را در ساعات آينده با حجم ترافيك بيشتر پيش بيني كرد.

اين پايگاه، از رانندگان تقاضا كرد با سرعت مطمئنه و رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از راههاي استان عبور كنند تا شاهد حوادث ناگوار در مسيرهاي اين استان نباشيم .

اين پايگاه به مسافران و گردشگران توصيه كرد در صورت خواب آلودگي از ادامه رانندگي خودداري كنند و مدتي را به استراحت بپردازند تا با آرامش خاطر به مقصد خود برسند.

اين پايگاه وضعيت شرايط جوي در برخي از مناطق كوهستاني نظير ولي آباد در مرزن آباد، كدوك در فيروزكوه و نيز ساري به كياسر را مه آلود و بارندگي اعلام كرد و از رانندگان خودرو خواست، آهسته رانندگي كنند .

پايگاه پليس راه انتظامي مازندران با اشاره به حضور نيروهاي امداداي از جمله پليس در راه هاي استان ، بيان داشت : نيروهاي امدادي با استقرار در راه هاي استان در صدد هستند ، سفري امن را براي مسافران فراهم كنند .

همچنين تلفن مركز كنترل راه هاي مازندران با شماره 2182934 با پيش شماره 011آماده پاسخگويي به هموطنان در مورد آخرين وضعيت راه هاي استان به طور شبانه روزي است.

حدود 10 هزار كيلومتر راه اصلي و فرعي در مازندران وجود دارد. ك/3

609/608

سرخط اخبار استان‌ها