۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۵۴
کد خبر: 81247263
T T
۰ نفر
كاظمي: تصميم كادر فني تيم ملي بسكتبال در جوانگرايي در كاپ آسيا شجاعانه بود

آبادان - ايرنا - ملي پوش تيم بسكتبال پتروشيمي بندر امام بعد از كسب عنوان قهرماني تيم ملي در كاپ آسيا گفت: تصميم كادر فني تيم ملي بسكتبال در جوانگرايي در كاپ آسيا شجاعانه بود.

' ارسلان كاظمي ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تيم ملي ايران با وجود اين كه چند بازيكن اصلي خود را در اختيار نداشت از عنوان قهرماني سال گذشته رقابت هاي كاپ آسيا به خوبي دفاع كرد.

وي عملكرد بازيكنان جوان تيم ملي در رقابت هاي كاپ آسيا را ستود و اظهار كرد: بازيكنان جواني كه در اين رقابت ها در تركيب تيم ملي قرار گرفتند عملكرد خوبي داشتند و آينده درخشاني براي آنها پيش بيني مي شود.

اين بازيكن افزود: استفاده از بازيكنان جواني كه در ليگ برتر عملكرد خوبي داشتند تصميم شجاعانه اي بود كه از سوي كادر فني اتخاذ شد.

ملي پوش بسكتبال ايران با اشاره به سطح بالاي اين مسابقات گفت: تيم ها تدارك خوبي براي حضور پرقدرت در اين مسابقات ديده بودند و از نظر فني فاصله كمي با يكديگر داشتند.

كاظمي خاطرنشان كرد: تيم ايران با وجود جوانگرايي نسبت به ديگر تيم ها از هر لحاظ شرايط بهتري داشت و شايسته ترين تيم براي كسب عنوان قهرماني بود.

وي افزود: اين قهرماني در آستانه مسابقات جام جهاني از نظر روحي به تيم ما كمك خواهد كرد و بازيكنان با شرايط بهتري در اين رقابت ها شركت خواهند كرد.

ملي پوش تيم پتروشيمي بندر امام حضور بازيكنان با تجربه ايران در رقابت هاي جام جهاني را ضروري دانست و گفت: جام جهاني قطعا ميدان بزرگي است كه نياز به بازيكنان با تجربه دارد و كادر فني در اين رقابت ها به طور حتم از بازيكنان با تجربه استفاده خواهد كرد.

كاظمي اظهار داشت: زمان زيادي تا آغاز رقابت هاي جام جهاني نداريم و بهتر است در مدت زمان باقي مانده تيم را به شرايط خوبي برسانيم.

تيم ملي بسكتبال ايران موفق شد با شكست تيم چين تايپه در ديدار نهايي رقابت هاي كاپ آسيا عنوان قهرماني را به دست آورد.

7104/7279**1581

سرخط اخبار ورزش