۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۹:۲۰
کد خبر: 81228107
T T
۰ نفر
امام جمعه پلدختر: شهداي مبارزه با موادمخدر از مظلوم ترين شهدا هستند

خرم آباد- امام جمعه پلدختر گفت: شهداي مبارزه با موادمخدر از مظلوم ترين شهدا و سند جديت ايران در مقابله با اعتياد هستند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام 'علي محمد لروند' روز دوشنبه در ديدار برخي مسوولان پلدختر با خانواده شهيد 'رسول مير دريكوند' شهيد مبارزه با مواد مخدر روستاي 'چم مهر' پلدختر افزود: شهدا اشاعه ارزش هاي ايثار و پايداري درجامعه و خانواده هاي آنان بزرگترين سرمايه هاي انقلاب هستند.

وي اظهار داشت : آسايش و آسودگي كه امروز در جامعه حاكم است مديون خون شهداست زيرا آنان با ريختن خون خود امنيت را به كشور هديه كرده اند و وظيفه همه است خانواده هاي معظم شهدا را تكريم كنند.

وي خدمت به خانواده شهدا را اقدامي فرهنگي و ارزشمند خواند و گفت: خانواده هاي شهدا، ايثارگران و جانبازان، بزرگترين سرمايه هاي معنوي انقلاب و ملت هستند و سركشي و ديدار با خانواده هاي اين عزيزان از وظايف انساني ماست.

فرماندار پلدختر نيز سرافرازي كشور و ملت ايران را مديون فداكاري و از خودگذشتگي شهدا دانست و گفت: رشادت ها و دلاوري هاي شهدا ، به ويژه شهداي عرصه مبارزه با قاچاق مواد مخدر بر هيچكس پوشيده نيست.

'قدرت الله ترابي نژاد' با بيان اين كه سربازان غيور اسلام در مناطق مرزي كشور در حال مبارزه با اشرار و عاملان توزيع مواد مخدر هستند افزود: براي حفظ امنيت كشور و مصون ماندن جوانان ايران اسلامي به بلاي خانمان‌سوز اعتياد خون‌هاي زيادي ريخته شده است.

وي گفت: مسو ولان شهرستان وظيفه دارند كه راه شهدا را ادامه دهند و ديدار با خانواده شهداي اين عزيزان به همه ما انگيزه و روحيه براي ادامه خدمت به مردم مي دهد زيرا امروز هرچه داريم به بركت خون شهدا و خانواده‎هاي آنان است.

'ترابي نژاد' افزود: ياد شهدا اشاعه ارزش هاي ايثار و پايداري درجامعه است و دلجويي و ديدار با آنان، اداي دين به ارزشهاي انقلاب است و بايد تلاش شود تا جامعه امروزي از مواد مخدر پاك شود، زيرا انقلاب اسلامي براي اين پديده شوم هزاران شهيد فدا كرده است تا جوانان در امان باشند.

همچنين فرمانده انتظامي پلدختر گفت: شهدا با نثار جان خود سرمايه اخروي فراهم كردند و در نزد خداوند از جايگاه ويژه‎اي برخوردار هستند و خانواده هاي شهدا ،ايثارگران و جانبازان ، بزرگترين سرمايه هاي معنوي انقلاب و ملت هستند.

سرهنگ 'رضا داوودي'با بيان اين كه شهداي مبارزه با مواد مخدر با تقديم جان خود و تحمل سختي‎ها براي در امان ماندن جامعه از آسيب اين آفت خانمان‎سوز فداكاري كرده‎اند افزود: شهدا‌ست كه از جان خود گذشتند تا ما در آسايش زندگي كنيم و خانواده‎هاي شهدا به عنوان الگوهاي صبر و استقامت همواره بايد مورد تكريم و احترام جامعه قرار گيرند.

رييس پليس پلدخترگفت: مقاومت، پايداري و جانفشاني شهدا، رزمندگان، آزادگان و جانبازان كشور اسلامي امروز نقطه قوت، غرور و افتخار ما در مقابل دشمنان است و امروز وظيفه ما حفظ ارزش‎هاي انقلاب اسلامي، جنگ تحميلي و تبيين شخصيت شهداي نظام جمهوري اسلامي براي نسل‎هاي آينده است.

7272/630

سرخط اخبار استان‌ها