۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۱۵
کد خبر: 81211215
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه خراسان شمالي: براي مقابله با تهديد ماهواره ها ماموريت داريم

بجنورد - ايرنا - فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالي گفت: سپاه ماموريت يافته تا براي مقابله با آسيب هاي خانمان سوز برنامه هاي ماهواره اي وارد ميدان شود.

به گزارش ايرنا سردار 'حسينعلي يوسفعلي زاده' روز يكشنبه در جمع روحانيان شيعه و سني خراسان شمالي در بجنورد اظهار كرد: سپاه برنامه هاي ماهواره هاي فارسي زبان دشمن را در حد تهديد امنيت ملي مي داند.

وي افزود: البته نظر سپاه اين نيست كه افراد را بازداشت كنيم اما بايد آنقدر به مردم نزديك شويم تا آن ها را جذب كرده و حتي كساني را كه تا خرخره گير ماهواره افتاده اند، نجات دهيم.

وي با بيان اينكه اكنون 150 شبكه ماهواره اي فارسي زبان عليه ايران اسلامي برنامه دارند، گفت: بايد تلاش شود پيوند ماهواره و جوان كمتر شود و اين ابزار شيطاني از دسترس آنان دور شود.

به گفته سردار يوسفعلي زاده محتواي برنامه هاي ماهواره اي عمدتا ضديت با دين، اخلاق، معنويت، فرهنگ اصيل اسلامي، انقلاب، امام خميني(ره)، شهيد، حجاب، غيرت، خانواده و هر آنچه كه ما حريم مي دانيم، است.

وي گفت: برنامه هاي اين شبكه هاي ماهواره اي سبك زندگي اسلامي را آموزش نمي دهند بلكه آسيب ها را در ميان خانواده ها و عرصه جامعه ما تشديد مي كنند.

سردار يوسفعلي زاده افزود: اكنون پرونده هاي زياد در خصوص مشكل با محارم، جدايي زن و مرد از يكديگر به خاطر عشق كذايي در دادگستري ها وجود دارد كه شرايط نامساعدي را در جامعه به وجود آورده است.

وي با اشاره به نيات پليد دشمنان گفت: آن ها مي خواهند به وسيله اين ابزار جوانان ما را از نماز، خانه خدا و علماي ديني جدا كنند.

وي گفت: متاسفانه برخي با اين ديدگاه كه با ماهواره چه كار داريم بنوعي با دشمن كنار آمده اند كه اين فكري غلط است و بايد تا مي توانيم با آگاه كردن جامعه با آسيب هاي آن مبارزه كنيم.

سردار يوسفعلي زاده از روحانيان خواست كرد در اين موضوع مشاركت فعالانه داشته و آسيب ها و خطرات آن را به جامعه انتقال دهند.

623/626/ 1495

سرخط اخبار سیاست