۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۷
کد خبر: 81210777
T T
۰ نفر
سران مرتجع منطقه دست از حمايت گروه تكفيري داعش بردارند

تهران- ايرنا - نماينده مردم سيرجان در مجلس شوراي اسلامي به سران مرتجع منطقه هشدار داد كه دست از حمايت گروه تكفيري و تروريستي داعش بردارند و با توجه به آراي بالاي مردم عراق و سوريه به اراده ملت‌ها تمكين كنند.

به گزارش خبرنگارسياسي ايرنا، «شهباز حسن پور بيگلري» در نطق ميان دستور جلسه علني امروز (يكشنبه) مجلس شوراي اسلامي، با درود و سلام به مردم غيور و غيرتمند عراق كه به نداي مرجعيت لبيك گفتند و با همراهي علماي اهل سنت بيش از 2.5 ميليون نفر آمادگي خود را براي مبارزه عليه تروريست هاي تكفيري اعلام كردند.

وي افزود: ما نيز به عنوان نمايندگان خانه ملت از شوراي عالي امنيت ملي مي‌خواهيم كه با چشمان بصير نسبت به رصد حوادث منطقه همچون گذشته توجه داشته باشد.

وي در ادامه به هفتم تيرماه و شهادت مظلومانه آيت الله بهشتي و 72 تن از يارانش اشاره كرد و يادآور شد كه حمايت قاطع خود را از قوه قضائيه اعلام مي‌كنم.

اين عضو فراكسيون اصناف مجلس همچنين با بزرگداشت روز اصناف، حمايت اين فراكسيون را نيز از اصناف مومن، متدين و انقلابي كه در به ثمر رساندن انقلاب اسلامي نقش بي‌بديل داشتند، اعلام كرد.

حسن پور بيگلري از وزارت صنعت،معدن و تجارت خواست مسايل مربوط به اصناف را به اتاق اصناف كشور واگذار كند و با اعتماد به بخش خصوصي گام‌هاي بلندي را براي عملي كردن اصل 44 قانون اساسي بردارد.

وي در ادامه به تشريح مشكلات حوزه انتخابيه خود در بخش‌هاي مختلف پرداخت و از مسوولان خواستار رسيدگي به اين مشكلات و حل آنها شد.

سيام**1058**1336

سرخط اخبار سیاست