۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۵۸
کد خبر: 81159495
T T
۰ نفر
هواشناسی: آسمان ایران ابری و همراه با گرد و غبار می شود

تهران - ایرنا - مدیركل پیش بینی سازمان هواشناسی كشور گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی نشان می دهد با ورود یك سامانه ابری در دو روز آینده، آسمان شمال غرب، غرب و دامنه های زاگرس در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر، رگبار باران ، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

به گزارش سازمان هواشناسی كشور، احد وظیفه افزود: با ادامه بارش ها و رگبار در استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، كردستان، كرمانشاه، ایلام، زنجان، همدان، مركزی، چهارمحال وبختیاری و كهگیلویه و بویراحمد ،روز یكشنبه شاهد تداوم این وضعیت در برخی از استانهای كشور خواهیم بود.

وی گفت: بررسی نقشه های هواشناسی حاكی از آن است كه در روز جاری استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، كردستان، كرمانشاه، زنجان، همدان، مركزی، چهارمحال و بختیاری و كهگیلویه و بویراحمد همچنان شاهد افزایش ابر، رگبار باران و همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

مدیركل پیش بینی سازمان هواشناسی یادآور شد با حركت این سامانه و افزایش ابر ، استانهای آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، كردستان، كرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، ایلام، كرمان و جنوب سیستان و بلوچستان روز دوشنبه نیز رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد را تجربه خواهند كرد.

وظیفه در خصوص دمای فعلی هوای تهران نیز گفت: پیش بینی می شود كمینه و بیشینه هوای تهران در روز جاری بین 22 تا 31 درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز كمی تا قسمتی ابری باشد.

وی در پایان افزود: هم اكنون دمای هوای تهران در نخستین ساعات صبح امروز 24 درجه بالای صفر، رطوبت نسبی هوا حدود 25 درصد و سرعت وزش باد در تهران حدود 7 كیلومتر است.

اقتصام(1)1108 **1561
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد