۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸
کد خبر: 81126246
T T
۰ نفر

پيش بيني پديده ابرناكي براي شمال غرب و غرب كشور

۲۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸
کد خبر: 81126246
پيش بيني پديده ابرناكي براي شمال غرب و غرب كشور

تهران-ايرنا- سازمان هواشناسي كشور اعلام كرد: از اواخر وقت امروز پنجشنبه در شمال غرب و غرب كشور، ابرناكي، رگبار و رعد و برق پراكنده و وزش باد شروع مي شود و به تدريج روز جمعه دامنه هاي جنوبي البرز، سواحل درياي خزر و دامنه هاي مركزي زاگرس را فرا مي گيرد.

به گزارش گروه اقتصادي ايرنا، بنا به اعلام سازمان هواشناسي،‌ از اواخر روز جمعه ( فردا ) در شمال غرب و غرب كشور از شدت ابرها كاسته مي شود.

امروز همچنين براي برخي مناطق ساحلي درياي خزر و شمال شرق، شرق و ارتفاعات جنوب شرقي كشور ابرناكي، وزش باد، بارش پراكنده گاهي با رعد و برق پيش بيني مي شود كه به تدريج از مقدار ابرها در اين مناطق كاسته خواهد شد.

امروز بعد از ظهر براي تهران در پاره اي از نقاط افزايش ابر و وزش باد پيش بيني مي شود.حداقل و حداكثر دماي تهران امروز به ترتيب 14 و 25 درجه بالاي صفر است.

فردا تهران قسمتي ابري است كه بعد از ظهر براي آن افزايش ابر در پاره اي از نقاط رگبار و رعد و برق و بارش پراكنده پيش بيني مي شود.

آسمان تهران شنبه آينده نيمه ابري پيش بيني مي شود كه در ارتفاعات با بارش پراكنده به تدريج كاهش ابر و وزش باد روبرو خواهد بود.

امروز استان خوزستان با حداقل 20 و حداكثر 38 درجه سانتي گراد بالاي صفر گرمترين و استان همدان با حداقل سه و حداكثر 20 درجه سانتي گراد بالاي صفر خنك ترين استان هاي كشور هستند.

اقتصام(6)1063**1478
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد