۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۲۰:۱۹
کد خبر: 81125759
T T
۰ نفر
ظرفيت كميته امداد امام(ره) در كشور كم نظير است

قم ـ ايرنا ـ مدير حوزه هاي علميه گفت: ظرفيت هاي كميته امداد امام خميني با توجه به شبكه هاي ارتباطي به ويژه در رابطه با اقشار محروم جامعه، بسيار كم نظير است.

به گزارش ايرنا، آيت الله 'سيد هاشم حسيني بوشهري' عصر چهارشنبه در ديدار سرپرست و جمعي از مديران كميته امداد امام خميني(ره) افزود: كميته امداد بايد با استفاده از ظرفيت هايي كه دارد، فعاليت هاي فرهنگي را در ميان قشر محروم و مستضعف جامعه گسترش دهد.

وي بر ضرورت مشاركت و هماهنگي كميته امداد امام راحل(ره) و حوزه هاي علميه براي تهيه و توزيع محتواي فرهنگي مناسب براي اقشار مختلف مردم تاكيد كرد و گفت: بايد متناسب با آسيب ها و محروميت هاي فرهنگي در دهك هاي پايين جامعه، محتواي ديني و فرهنگي مناسب تدوين شود.

امام جمعه موقت قم با اشاره به احصاء نقاط ضعف و قوت كميته امداد امام(ره) در سه دهه گذشته، برخي اقدامات مثبت و موثر اين مجموعه را مورد توجه قرار داد و گفت: يكي از كارهاي بزرگ و ارزشمند كميته امداد، احياي فريضه الهي زكات در جامعه بود كه كارهاي بزرگ عام المنفعه از محل آن انجام مي شود.

وي خدمت در كميته امداد امام خميني(ره) و رسيدگي به فقرا و محرومان را از نعمت هاي بزرگ الهي دانست و گفت: انسان بايد نسبت به نعمت هاي الهي كه به او عطا شده است، آگاه و قدرشناس باشد تا به همين سبب گناهان او مورد غفران و آمرزش پروردگار متعال واقع شود.

'حسين انواري' سرپرست كميته امداد امام خميني(ره) روز چهارشنبه در سفر يك روزه به شهر مقدس قم با برخي علما و مراجع عظام تقليد ديدار و گزارشي از اقدامات و برنامه هاي اين مجموعه در سال گذشته و در سال جديد را ارايه كرد. ك/3

8146/ 550/

سرخط اخبار استان‌ها