۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۵۷
کد خبر: 81073595
T T
۰ نفر
اعمال محدوديت هاي ترافيكي در جاده هاي مازندران آغاز شد

ساري - ايرنا - رييس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران از آغاز اعمال محدوديت هاي ترافيكي در جاده هاي استان از ساعت 12 امروز چهارشنبه خبر داد و گفت: اعمال اين محدوديت ها تا ساعت 24 روز جمعه شانزدهم اسفند ادامه دارد.

سرهنگ ' جعفر محمد نژاد ' به خبرنگار ايرنا گفت : بر اين اساس تردد موتورسيكلت از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه از محورهاي كندوان (كرج - چالوس) ، هراز و فيروزكوه و بر عكس ممنوع است.

وي با اشاره به ادامه ممنوعيت تردد انواع تريلي و كاميون از محور كرج - چالوس افزود : تردد انواع وسائط نقليه نيز از ساعت 14 و 30 دقيقه روز جمعه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت 17 و 30 دقيقه روز جمعه از 15 كيلومتري بالاي مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

او با اشاره به ادامه ممنوعيت تردد هر نوع كاميون از محور هراز ، ادامه داد : تردد تمامي كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت شش صبح تا ساعت 24 روزهاي پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رييس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران بيان داشت : تردد هر نوع تريلر به استثناي تريلي هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت شش صبح تا ساعت 24 روزهاي پنجشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر از مسير جاده فيروزه كوه بر عكس نيز ممنوع است.

وي به وضعيت ترافيكي و شرايط جوي جاده هاي استان هم اشاره كرد و گفت : هم اكنون وضعيت ترافيك در محورهاي كندوان (كرج ، چالوس)، هراز، فيروزكوه و كياسر به سمت ساري در حوزه استحفاظي پليس راه مازندران عادي و روان و شرايط جوي آفتابي و ابري و نيز برخي مناطق كوهستاني مه آلود است.

او ادامه داد : مركز كنتزل ترافيك فرماندهي پليس راه مازندران با شماره تلفن هاي 2182934 و 2182920 و پيش شماره 0151 ساري، به طور شبانه روز پاسخگوي وضعيت راه هاي استان است.

حدود 10 هزار كيلومتر راه اصلي و فرعي در استان مازندران وجود دارد.ك/3

609/1654

سرخط اخبار استان‌ها