۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳
کد خبر: 81058055
T T
۰ نفر
نخستین نشست كارگروه اقتصاد مقاومتی مجلس سه شنبه تشكیل می شود

تهران-ایرنا- عضو كمیسیون اقتصادی مجلس از برگزاری نخستین نشست كارگروه اقتصاد مقاومتی مجلس در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: در این نشست تقویم كاری كارگروه ارائه می شود.

ایرج ندیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به تشكیل كار گروه اقتصاد مقاومتی در كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: این كارگروه متشكل از سه كمیته سیاست های مالی،سیاست های تجاری و كمیته كارآفرینی و اشتغال تشكیل شده است.

به گفته وی، این كارگروه نشست های با مسوولین و مقامات ارشد وزارتخانه ها، تشكل ها، اتاق های تعاون و بازرگانی، اصناف برگزار می كند تا اقدام به بازمهندسی قوانین بر اساس سیاستهای اقتصادی مقاومتی و سوگیری سیاست ها بر اساس اهداف مد نظر مقام معظم رهبری اجرا كند.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان كرد: این كارگروه از جهت تشخیص موانع تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و اتخاذ راهكارهای آن از طریق تقنین و نظارت فعالیت می كند.

ندیمی اضافه كرد: نشست اولیه این كارگروه روز سه شنبه و با حضور اعضای آن برگزار می شود و در این نشست تقویم كاری ارائه شده و بر اساس آن برنامه ریزی خواهد شد.

وی یادآور شد: باید قبول كنیم سیاست های اقتصاد مقاومتی جامع تماممباحث و قوانینی است كه طی سالهای اخیر در زمینه اقتصادی وجود داشته با اجرایی شدن آن زمینه برای مقابله با تهدیدات بیرونی و استفاده از ظرفیت های درونی كشور فراهم می شود.

سیام(4)**2021**1535

سرخط اخبار سیاست