۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۷:۱۳
کد خبر: 81018840
T T
۰ نفر

آسفالت داغ خانواده‌ایی را داغ‌دار كرد

۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۷:۱۳
کد خبر: 81018840
آسفالت داغ خانواده‌ایی را داغ‌دار كرد

تهران- ایرنا- صبح جمعه برخورد شدید كامیون حامل آسفالت داغ با یك ساختمان مسكونی سه طبقه در منطقه امیرآباد تهران منجر به كشته شدن راننده خودرو و سوختگی و مجروح شدن دو تن از ساكنان ساختمان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وقتی ساكنان یك ساختمان سه طبقه در منطقه امیرآباد تهران - خیابان شهید ابراهیمی(خیابان 17) - ساعت سه و نیم صبح امروز (جمعه) با صدای مهیبی از خواب بیدار شدند، شاهد حادثه‌ای ‌بودند كه در سال‌های گذشته چندین بار در محدوده سكونتشان رخ داده بود.

كامیونی كه آسفالت داغ را برای پروژه شهرداری در خیابان آزادگان حمل می‌كرده به دلیل خواب‌آلودگی راننده آن (طبق گفته پلیس راهنمایی و رانندگی) از مسیر خود منحرف و به شدت به این ساختمان مسكونی برخورد كرده كه منجر به تخریب طبقه اول این ساختمان می‌شود.

نیروهای آتش‌نشانی و ساكنان محل درباره جزئیات این حادثه به خبرنگار ایرنا گفتند: به دلیل شدت برخورد، راننده كامیون كشته و دو تن از ساكنان طبقه اول ساختمان نیز دچار سوختگی و شكستگی شدند.

به گفته یكی از ساكنان این ساختمان، در این حادثه، مادر و پسر 20 ساله‌اش كه در طبقه اول ساكن بودند، دچار سوختگی 30 تا 40 درصدی و شكستگی شده و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. ضمن آنكه سه تن از ساكنان ساختمان نیز به طور سرپایی در محل درمان شدند.

نیروهای آتش‌نشانی با خارج كردن قطعات كامیون، جنازه راننده را كه در داخل خودرو محبوس شده بود، خارج كردند.

نیروهای آتش نشانی همچنین ساكنان دو طبقه دیگر این منزل مسكونی را از این ساختمان خارج كردند. در این حادثه هر چهار خودروی پارك شده در پاركینگ طبقه همكف، به طور كامل دچار خسارت شدند.

به گفته یكی از ساكنان ساختمان، 6 ماه پیش نیز كامیونی در همین مكان به خودروی پژوی پارك شده در مقابل ساختمان برخورد می‌كند. در واقع خودروی پارك شده مانع از ورود كامیون به داخل ساختمان می‌شود.

وی همچنین افزود: این برای چندمین بار است كه چنین حوادثی در تقاطع خیابان آزادگان و خیابان هفدهم رخ می‌دهد. سال گذشته نیز یك كامیون خاور به ساختمان مجاور آنها برخورد می‌كند كه به دلیل در حال ساخت بودن آن، خسارت جانی در پی نداشته است.

وی تاكید كرد: شیب خیابان از مسیر شمال به جنوب بلوار آزادگان، سبب شده تا در چند سال اخیر شاهد این حوادث در این منطقه باشیم.

شبد**1488** 2023
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه