۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۱۰
کد خبر: 80512610
T T
۰ نفر

تهران - ادن هازارد هافبك چلسي به خاطر لگد زدن به توپ جمع كن بازي كه اجازه برداشتن توپ را به او نداده بود، در ديدار مقابل سوانسي از زمين اخراج شد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، هازارد بعد از اخراج از بازی، با این پسر 17 ساله كه فرزند مارتین مورگان مدیر سوانسی سیتی است دیدار و به خاطر این اتفاق از او عذرخواهی كرد.

كارت قرمز هافبك چلسی در دقیقه 12 بازی صادر شد.

هازارد بلژیكی با بیان اینكه قصد لگد زدن به توپ جمع كن را نداشته، گفت: او خودش را روی توپ انداخته بود و من فقط می خواستم به توپ بزنم. فكر می كنم به توپ ضربه زدم نه آن پسر.

هازارد پس از دریافت این كارت قرمز از سه بازی محروم است و احتمال افزایش محرومیت او نیز وجود دارد.

رفائل بنیتس سرمربی موقت چلسی گفت: آنها هر دو از هم عذرخواهی كردند. توپ جمع كن داشت وقت تلف می كرد و هازارد كه می خواست توپ را سریع پس بگیرد لگد زد. هر دو مرتكب اشتباه شدند.

وی افزود: ما به این موضوع رسیدگی می كنیم.

این اتفاق باعث واكنش بازیكنان لیگ برتر انگلیس شده است. ریو فردیناند مدافع منچستریونایتد رفتار بازیكن بلژیكی را محكوم كرد. اما مایكل اوون معتقد است هر دو مقصر هستند.

سوانسی كه دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس را در استنفورد بریج با نتیجه دو بر صفر به پیروزی به پایان رسانده بود، روزچهارشنبه به تساوی بدون گل در این دیدار دست یافت و به مرحله نهایی صعود كرد.

این تیم در بازی فینال به مصاف براتفورد سیتی دسته چهارمی می رود.

ورزشی(6)**1584**1558

سرخط اخبار ورزش