۸ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۳۷
کد خبر: 80475866
T T
۰ نفر

حماسه 9 دي تجلي زمان شناسي و بصيرت ملت بود

۸ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۳۷
کد خبر: 80475866
حماسه 9 دي تجلي زمان شناسي و بصيرت ملت بود

ايلام- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي ايلام گفت: حماسه 9 دي سال 88 تجلي زمان شناسي و بصيرت ديني و انقلابي ملت بود.

حجت الاسلام والمسلمین 'جواد نوری' روز جمعه در حاشیه تجمع عاشوراییان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: حماسه تاریخی 9 دی، حاصل اعتقاد عمیق ملت به ولایت بوده و صحنه حضور گسترده مردم برای ابراز وفاداری و حمایت قاطعانه از آرمان های اسلامی انقلاب خمینی(ره) محسوب می شود.

وی ادامه داد: این حماسه باشكوه تجلی بصیرت مردم و نماد اعتقاد عمیق ملت به آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و برای همیشه در اذهان ماندگار شد.

نوری افزود: ملت سرافراز ایران اسلامی همواره در راستای دفاع از ارزش های انقلاب شكوهمند اسلامی حضوری گسترده و حماسی دارند و خلق حماسه نهم دی ماه نیز جلوه ای از اراده راسخ مردم در دفاع از نظام و اصل ولایت فقیه و رهبری بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ادامه داد: برچیده شدن بساط فتنه و حامیان غربی فتنه گران از بركت های حماسه نهم دی است.

وی بیان كرد: حضور چشمگیر و كم نظیر ملت در راهپیمایی 9 دی سال 88، نقشه های شوم بیگانگان و فتنه گران را نقش بر آب و آنها را برای همیشه منزوی كرد.

نوری بر ضرورت اهمیت گرامیداشت این حماسه بزرگ تاكید كرد و افزود:‌ تبیین و تشریح ابعاد مختلف این حماسه ماندگار امروز برای جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان ضرورت داشته و باید با تمام توان برای حفظ آن تلاش كرد. ك/3

7171/565

سرخط اخبار استان‌ها