۱۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۸:۱۶
کد خبر: 80438751
T T
۰ نفر

دوره آموزشي مروجان حجاب و عفاف در نكا برگزار شد

۱۲ آذر ۱۳۹۱، ۱۸:۱۶
کد خبر: 80438751
دوره آموزشي مروجان حجاب و عفاف در نكا برگزار شد

ساري- دوره آموزشي مروجان عفاف و حجاب و امر به معروف و نهي از منكر ، ويژه بانوان كارشناس و مديران مراكز غير دولتي به همت اداره بهزيستي نكا روز يكشنبه در اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس اداره بهزیستی نكا در آغاز این دوره آموزشی ، هدف از برگزاری آن را آشنا كردن شركت كنندگان با قوانین حجاب و عفاف ، تبیین اهمیت این موضوع بر اساس آیات قرآن و روایات و همچنین معرفی روش‌های مناسب امر به معروف و نهی از منكر و ضرورت برخورد كارشناسانی در این زمینه برشمرد.

وی گفت : زنان باید در خانه مثل یك مربی باشند تا بتوانند موضوع هایی همچون فرهنگ و بصیرت عاشورایی ، آفت ها و هنجارهای اجتماعی و مسائلی را كه گریبانگیر خانواده های امروزی است ، بدرستی بشناسند و تبیین كنند.

او افزود : اتصال فریضه امر به معروف و نهی از منكر جامعه امروزی به خاستگاه و قیام سیدالشهداء بایستی در تك تك افراد جامعه احیا شود.

كاظمی گفت : ترك فریضه امر به معروف و نهی از منكر در جامعه به دین و آئین مردم آسیب می زند و بویژه خانواده را با مشكلات زیادی رو به رو خواهد كرد.

وی افزود : انتخاب اسم برای فرزندان ، نوع رفتار و برخورد والدین نسبت به هم و قائل شدن آزادی بیش از حد برای فرزندان ، بویژه در فضای مجازی هشدارهایی است كه باید به خانواده ها داده شود تا مراقبت از خانواده و فرزندان بدرستی انجام شود.ك/2

7332/1654

سرخط اخبار استان‌ها