۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۲۳:۴۴
کد خبر: 80424693
T T
۰ نفر
رويانيان اعلام كرد؛ رضايتنامه حقيقي را تا 48 ساعت آينده دريافت مي كنيم

تهران - مدير عامل باشگاه ورزشي پرسپوليس از توافق با رضا حقيقي و پرداخت مبلغ مورد توافق با باشگاه فجر سپاسي تا 48 ساعت آينده خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان، گفت : از نظر قرارداد وتوافق پیش از این با رضا حقیقی وباشگاه فجر سپاسی به توافقاتی دست یافته بودیم. امشب نیز مجددا توافقاتی داشتیم اما رضا حقیقی هافبك تیم فجر سپاسی به دلیل رعایت مسائل اخلاقی این موضوع را موكول به دریافت رضایت نامه كرد ومقرر شد قرارداد رسمی پس از دریافت رضایت نامه به امضاء باشگاه پرسپولیس و این بازیكن برسد.

وی افزود:ما توافقاتی با باشگاه فجر سپاسی داشتیم وآمادگی خود را برای دریافت رضایت نامه بر اساس توافقات بعمل آمده، امشب كتبا اعلام كردیم و انشاءالله ظرف 48 ساعت آینده رضایتنامه این هافبك توانمند را دریافت خواهیم كرد و قرارداد رسمی را به امضاء خواهیم رساند.

رویانیان تصریح كرد: جا دارد بار دیگر از مدیر عامل و سرمربی محترم باشگاه فجر سپاسی كه به توافقات پایبند ماندند تشكر كنم وهمچنین خوشحالم كه این بازیكن به باشگاه قبلی خود وفادار بوده و مسائل اخلاقی و حرفه ای را به خوبی رعایت می كند.

مدیرعامل پرسپولیس، اظهار داشت: ما برای تقویت تیم پرسپولیس براساس درخواست های سرمربی تیم اقدام خواهیم كرد و امیدواریم پرسپولیس فاصله امتیازی خود با تیم های بالای جدول را كاهش داده و انتظارات به حق هواداران را با ادامه دادن روند كنونی برآورده نماید.

ورزشی **9118**536

سرخط اخبار ورزش