دشمنان لبنان، امنيت و يكپارچگي اين كشور را هدف گرفته اند

تهران - رييس‌جمهور هدف اصلي اقدامات تروريستي و انفجار اخير در بيروت را كه منجر به كشته شدن جمعي از مقامات و مردم عادي لبنان شد، برهم زدن امنيت و يكپارچگي اين كشور دانست.

به گزارش گروه اخبار شب ایرنا و به نقل از مركز اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، دكتر محمود احمدی‌نژاد بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در گفتگوی تلفنی با 'میشل سلیمان' همتای لبنانی خود، با محكوم كردن مجدد انفجار اخیر در بیروت و اظهار همدردی با دولت و خانواده های قربانیان این حادثه گفت: دشمنان لبنان امنیت و یكپارچگی این كشور را هدف قرار داده اند و دولت و ملت ایران این رویكرد و اقدامات ضد انسانی را محكوم كرده و با ملت و دولت لبنان اعلام همبستگی می كند.

رییس‌جمهوری خطاب به میشل سلیمان تاكید كرد: بی تردید مدیریت و هوشمندی دولت جنابعالی و رهبران گروه های سیاسی لبنان مانع از تحقق اهداف دشمنان خواهد شد و آنان بهره ای از این اقدامات نخواهند برد.

میشل سلیمان نیز در این مكالمه تلفنی با تشكر از ابراز همدردی دكتر احمدی نژاد، اظهار داشت: این حادثه مشكلاتی در لبنان بوجود آورده كه در تلاش هستیم با همكاری و هماهنگی همه گروه ها لبنانی تبعات آن را خنثی و آرامش كامل را برقرار كنیم.

رییس جمهوری لبنان تصریح كرد: امیدوارم صلح و آرامش در تمام منطقه به طور كامل برقرار شده و منطقه هر چه سریع تر به ثبات و آرامش برسد.

شبك **1540**1917

سرخط اخبار سیاست