۲۲ دی ۱۳۹۷، ۸:۳۰
کد خبر: 83166999
T T
۰ نفر

كارها را به كاردانان متعهد بسپاريم!

۲۲ دی ۱۳۹۷، ۸:۳۰
کد خبر: 83166999
كارها را به كاردانان متعهد بسپاريم!

روزنامه اصفهان امروز در ستون سرمقاله امروز شنبه 22 دي ماه مطلبي را با عنوان ' كارها را به كاردانان متعهد بسپاريم! ' به قلم حسن روانشيد منتشر كرد.

در اين مطلب آمده است : مهم همان غروري است كه نمي توان زير پا گذاشت! اما اين چيزي كه ما آن را غرور مي پنداريم و به همين دليل نمي توانيم زير پا بگذاريم همه چيز مي تواند نام داشته باشد به جز غرور؛ زيرا آنچه را نمي توان ناديده گرفت نامش تعهد است نه غرور.
بارها و بارها اشتباهات خود را تحت عنوان آزمون و خطا توجيه كرده و بازهم تكرار مي كنيم اما حاضر نيستيم براي يك بار هم كه شده زمان اندكي را به انديشه پيرامون عدم موفقيت هاي خود و دلايل آن اختصاص داده و اگر به نتيجه دلخواه رسيديم بدون توجه به زير پا گذاشتن نخوتي به نام غرور اجرا را به كاردانان متعهدبسپاريم و بپذيريم بعضي از امور را نمي توان تنها با پشتوانه تخصص به انجام رساند.
تخصص زماني مي تواند بازده صد درصدي داشته باشد كه با تعهد همراه شود، و گرنه همين مي شود كه هر روز فردي دست در جيب بيت المال و مردم كرده و موجودي آن را به تاراج ببرد. منظور از كاردان عصاره اي از تعهد و تخصص است كه در فردي عجين شده باشد؛مديران ارشد و دست اندركاران صنعت موظف اند دور خود نگردند و ضمن كنار گذاشتن غرورهاي نابجا آنچه از معضلات توليد را در توان خصولتي ها نمي بينند به اين سو سوق دهند تا براي هميشه مسئله تخصص كنار تعهد را عينيت بخشند.
7141/6026/

سرخط اخبار استان‌ها