۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱
کد خبر: 82971167
T T
۰ نفر
پنج هزار و 800 اصفهانی به سرزمین وحی سفر می كنند

اصفهان – مدیر كل حج و زیارت استان اصفهان گفت: امسال پنج هزار و 791 اصفهانی در قالب 41 كاروان برای انجام مناسك حج تمتمع به سرزمین وحی اعزام می شوند.

' غلامعلی زاهدی ' روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین 294 نفر از در قالب عوامل خدماتی، پزشكی و مدیران كاروان ها، این زائران را همراهی خواهند كرد.
وی زمان آغاز اعزام حجاج از استان اصفهان به سرزمین وحی را هشتم مرداد اعلام كرد و افزود: مراحل اعزام حجاج اصفهانی به مدینه و مكه مكرمه تا 19 مرداد ادامه می یابد.
مدیركل حج و زیارت استان اصفهان افزود: طی جلسات متعدد هماهنگی های لازم با فرودگاه اصفهان به منظور اعزام زائران بیت الله الحرام انجام شده است.
وی مدت اقامت حجاج این استان در عربستان سعودی را بین 31 تا 33 روز اعلام كرد و گفت: مدیران كاروان های زیارتی برای زائران بیت الله الحرام بین 10 تا 12 جلسه آموزشی برگزار كرده اند كه این برنامه ها مراحل پایانی خود را طی می كند.
زاهدی با اشاره به آغاز هفته حج از امروز ( یكشنبه ) اظهار كرد: برنامه های این هفته در استان با برنامه میثاق با شهدا و حضور عوامل اجرایی و مدیران كاروان ها در گلستان شهدای اصفهان آغاز شد.
وی ادامه داد: در این هفته همچنین اجرای برنامه های دیگری از جمله دیدار با آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و برگزاری نمایشگاه تصویری در سالن سازمان حج و زیارت اصفهان در دستور كار قرار دارد.
هر ساله اول تا هفتم ذی القعده به عنوان هفته حج نامگذاری شده است.
7134/ 2093

سرخط اخبار استان‌ها