۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱
کد خبر: 83290040
T T
۰ نفر
فرماندار: سربازان گمنام امام زمان در دفاع ازكشور نقش مهمي دارند

تبريز- ايرنا-فرماندار ورزقان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در دفاع از كيان مقدس ايران اسلامي نقش مهم و بسزايي دارند.

به گزارش ايرنا، حسن يحيوي در جمع خبرنگاران افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) از بدو انقلاب تا امروز خدمات چشمگيري در راستاي ايجاد امنيت در كشور انجام دادند و اين سربازان در عرصه‌هاي مختلف اداري و امنيتي كشور نقش بسزايي ايفا كردند و در همين راه جوانان غيور و شجاع زيادي از وزارت اطلاعات در دفاع از كيان مقدس جمهوري اسلامي به شهادت رسيدند.
وي به نقش مهم و تاثيرگزار وزارت اطلاعات در تامين امنيت اقتصادي در كشور اشاره كرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در مبارزه با فساد كلان اقتصادي كشور در مقابله با قاچاق ارز، كالا و زمين خواري، در مقابل مدعيان دروغ ايستاده و دائما رصد مي‌كنند و با افرادي كه براي نظام اقتصادي كشور مخل هستند، مبارزه مي‌كنند.
فرماندار شهرستان ورزقان در ادامه به تلاش‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي اشاره و ياداوري كرد: دشمنان انقلاب اسلامي همواره درصدد لطمه زدن به امنيت داخلي و خارجي كشور هستند تا بتوانند با استفاده از ناامني به مردم آسيب بزنند و آنها را از نظام و انقلاب دلسرد كنند .
وي خاطرنشان كرد: نمود دشمني‌هاي اخير داعش و تكفيري‌هايي بود كه امنيت كشورهاي همسايه را از بين برد و وزارت اطلاعات با بيداري و هوشياري به موقع در اين عرصه توانست امنيت پايدار كشور را تامين كند و امروز در سايه نيروهاي امنيتي در امن‌ترين كشور دنيا قرار داريم.
فرماندار شهرستان ورزقان خاطرنشان كرد: كارهاي امنيتي و اطلاعاتي كاري بسيار سخت و دشوار است كه نيروهاي اطلاعاتي كشورمان با همكاري ساير دستگاه‌هاي امنيتي كشور به نحو احسن آن را انجام مي‌دهند .
يحيوي در ادامه به كارهاي ديگر وزارت اطلاعات اشاره كرد و افزود: وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي در ايجاد وحدت و همدلي ميان تمام آحاد مردم، گروهاي سياسي و اقوام مختلف كشور بسيار موفق بوده و با حضور مستمر مردم را به هم نزديك كرده است.
وي اضافه كرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پيشرفت، آباداني و عمران كشور نقش مهمي دارند و با مطالعات كافي و جمع‌آوري نظرات مردم همچنين رفع موانع توسعه و پيشرفت كشور نقش خوب و موثري دارند كه باعث پيشرفت روز به روز كشور شدند
يحيوي ادامه داد: هر چند دشمنان انقلاب اسلامي در راس آنها آمريكا كشورمان را با تحريم‌هاي مختلف مورد هجمه قرار دادند ولي به لطف خدا و با وحدت و اتحاد اين تحريم‌ها تا حالا شكست خورده و از اين پس هم شكست خواهد خورد.
وي اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامي اهدافي مانند برهم زدن وحدت و اتحاد كشور را دارند اما با تدابير رهبر معظم انقلاب تيرهاي دشمنان هميشه به سنگ مي‌خورد.
يحيوي به اقدام خصمانه آمريكا عليه سپاه پاسداران اشاره كرد و گفت: اين كار غلط آمريكا موجب وحدت بيش از پيش مردم شد و مردم ايران اسلامي بلافاصله بعد از اقدام آمريكا، همگي لباس پاسداري پوشيده و از سپاه پاسداران حمايت كردند.
شهرستان ورزقان با 45 هزار نفر در 75 كيلومتري شمال تبريز مركز استان قرار دارد.
7235 /3071

سرخط اخبار استان‌ها