۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۸:۵۵
کد خبر: 83245908
T T
۰ نفر

خيابان شهداي ارتش در تبريز افتتاح شد

۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۸:۵۵
کد خبر: 83245908
خيابان شهداي ارتش در تبريز افتتاح شد

تبريز - ايرنا - خيابان شهداي ارتش و بلوار دفاع تبريز در مراسمي با حضور جمعي از مسوولان شهري و استاني و با هدف تسهيل در رفت و آمد شهروندان و كاهش شدت ترافيك در كمربندي مياني افتتاح شد.

به گزارش ايرنا، طرح ساخت خيابان شهداي ارتش و بلوار دفاع در بخشي از اراضي پادگان قديمي ارتش در اين شهر به طول 550 متر و عرض 55 متر از پل خرمشهر تا ميدان فاطميه تبريز در مدت 6 ماه اجرا شده است.
شهرداري كلانشهر تبريز براي اين طرح عمراني حدود 225 ميليارد ريال هزينه كرده است.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد علي آل هاشم، نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز در مراسم افتتاح اين طرح از رهبر معظم انقلاب كه اجازه تملك پادگان ارتش براي احداث اين خيابان را دادند، تشكر كرد.
محمد رضا پور محمدي، استاندار آذربايجان شرقي نيز گفت: از آنجائي كه يكي از مشكلات شهر تبريز ترافيك است اين طرح كه در اين مدت كم آماده افتتاح شده، مي تواند مشكل بخشي از ترافيك شهر را مرتفع كند .
ايرج شهين باهر، شهردار كلانشهر تبريز هم با بيان اينكه همه مراحل اين طرح با امكانات شهرداري اجرا شده است، خدمت به مردم، كار جهادي و بدون منت را از اولويت هاي شهرداري تبريز عنوان كرد و گفت: سعي مي كنيم شهر را با علم و كفايت اداره كنيم.
518

سرخط اخبار استان‌ها