۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۹:۴۶
کد خبر: 83039099
T T
۰ نفر

ماشين سازي يك بر صفر پارس جم را بدرقه كرد

۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۹:۴۶
کد خبر: 83039099
ماشين سازي يك بر صفر پارس جم را بدرقه كرد

تبريز – ايرنا – ديدار دو تيم فوتبال ماشين سازي تبريز و پارس جنوبي جم از هفته هفتم ليگ برتر با نتيجه يك بر صفر به سود ميزبان پايان يافت.

به گزارش ايرنا، ديدار دو تيم ماشين سازي و پارس جم عصر جمعه از ساعت 17 و 15 دقيقه در ورزشگاه بنيان ديزل تبريز با حضور نزديك به هفتصد نفر تماشاگر برگزار شد.
شاگردان مهاجري با ارايه يك بازي سرعتي و تاكتيكي توانستند در دقايق اوليه بازي توسط رضا خالقي فر گل اول بازي را بدست آورند تا دو تيم با نتيجه يك بر صفر به رختكن بروند.
نيمه دوم با افزايش حملات و ضد حمله هاي شاگردان تارتار همراه بود اما تا پايان بازي نتوانستند نتيجه را به تساوي بكشانند.
در اين بازي فريد بهزاد كريمي دقيقه 41 با سيد احمد مهدي زاده، محمد اهل شاخه دقيقه 68 با محسن يوسفي و سعيد مهري دقيقه 81 با رضا خالقي فر براي ماشين سازي و حسين پور اميني دقيقه 54 با نيما انتظاري، محمد شادكام دقيقه 57 با محمد نوري و مجيد علي ياري دقيقه 78 ابراهخيم صالحي براي پارس جنوبي جم تعويض شدند.
همچنين سيد احمد موسوي از ماشين سازان دقايق 31 و 64 از داور بازي كارت زرد گرفته و از بازي اخراج شد و احمد گوهري از تيم مهمان دقيقه 47 كارت زرد دريافت كرد و سيد امير مير بزرگي هم دقيقه 90 بازي از بازي اخراج شد.
داوري بازي را جواد محمدي، علي اكبر نوري، حميد رضا كنعاني، كميل غلامي و عليرضا يزداني بر عهده داشتند.
اين بازي قرار بود ساعت 18 و 45 دقيقه برگزار شود كه با هماهنگي مسئولان 2 تيم و به دليل مشكل روشنايي ورزشگاه از ساعت 17 و 15 دقيقه شروع شد.
با اين نتيجه تيم ماشين سازي با كسب هفت امتياز به رده دهم صعود كرد و تيم پارس جنوبي با هشت امتياز در رده هفتم جدول ليگ برتر جام هجدهم فوتبال باشگاه هاي كشور باقي ماند.
9853/3071

سرخط اخبار استان‌ها