۱۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹
کد خبر: 83267631
T T
۰ نفر

امدادرساني سپاه چهارمحال و بختياري به سيلزدگان

۱۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹
کد خبر: 83267631
امدادرساني سپاه چهارمحال و بختياري به سيلزدگان

شهركرد- ايرنا - فرمانده سپاه قمر بني هاشم عليه السلام چهارمحال و بختياري از تداوم ادامه رساني اين نهاد به سيلزدگان استانهاي همجوار خبر داد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي سپاه استان،
سردار پاسدار علي محمد اكبري ، با تقدير از دستگاه هاي اجرايي در مديريت شايسته سيل استان، از آمادگي كامل براي خدمت رساني به سيل زدگان در استان هاي همجوار خبر داد.
وي در جمع فرماندهان، مسئولين، مديران و كاركنان سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام با تبريك سال 98 و فرارسيدن اعياد شعبانيه و روز پاسدار اظهار كرد:با وجود جاري شدن سيلاب بخاطر بي تدبيري در برخي نقاط كه باعث بروز خسارت هايي به هموطنان شد، بايد شكرگذار بارش رحمت الهي باشيم و آمادگي كمك رساني به همه حادثه ديدگان را همچون گذشته داشته باشيم.
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام با تقدير از مديران استان چهارمحال و بختياري در مديريت شايسته حوادث و هدايت سيلاب ها براي كاهش خسارت ها، همراهي فرماندهان و مديران سپاه و بسيج در كنار مديران ادارات و حضور فعال در فراخواني و اعزام اكيپ هاي امدادي و مهندسي به دو شهرستان لردگان و كوهرنگ را قابل تقدير دانست.
سردار اكبري، تصريح كرد: با بارش باران رحمت الهي، بسياري از مشكلات نيز كه به خاطر خشكسالي هاي پي در پي بوجود آمده بود، مرتفع خواهد شد و اين بارش ها منشإ خير و بركت مي شود.
وي گفت: هم اكنون نيز جهادگران سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در استان خوزستان مشغول خدمت رساني به حادثه ديدگان از سيل هاي اخير هستند و آمادگي اعزام امكانات و نيروهاي بيشتر و هر نوع كمكي براي سيل زدگان در استانهاي همجوار وجود دارد.
اين مقام مسئول در ادامه به راه اندازي قرارگاه خدمات رساني شهيد محمدسعيد جعفري در استان چهارمحال و بختياري براي كمك به حادثه ديدگان استاني و برون استاني اشاره كرد و گفت: اين قرارگاه از سال 96 راه اندازي شده است و حساب مشتركي با امضاء نماينده ولي فقيه دراستان، استانداري و فرمانده سپاه حضرت استان با شماره حساب: 1-5555555-43-1918 و شماره شبا: 606301918043055555551IR وشماره كارت 6273811100110854نزد بانك انصار فعال است تا كمك هاي نقدي هم استاني هاي را براي حادثه ديدگان سيل در استان و استانهاي همجوار دريافت كند.
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام با اشاره به موج سوم بارش ها كه طبق اعلام هواشناسي سه شنبه هفته جاري اوج بارش خواهد بود، بر آمادگي بيش از پيش مديران و مسئولين و كاركنان سپاه و بسيج استان و دستگاه هاي ذيربط به منظور مديريت و كمك رساني به حادثه ديدگان احتمالي تأكيد كرد.
اين مقام ارشد نظامي چهارمحال و بختياري در بخش ديگري از سخنان خود، اظهار كرد: صدور بيانيه گام دوم انقلاب از سوي امام خامنه اي (مدظله العالي) عزيز، راه روشن و منشور ادامه انقلاب اسلامي در چهل سال دوم انقلاب است.
سردار اكبري با تشكر از رده هاي بسيج و سپاه استان در راستاي تبيين بيانيه گام دوم انقلاب، از تعامل بسيار خوب بين مجموعه هاي فرماندهي، نمايندگي و حفاظت اطلاعات سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام تقدير كرد.
وي همچنين با اشاره به برنامه هاي سپاه و بسيج در سال جديد از برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي فرزندان و همسران كاركنان سپاه با حضور بيش از 3 هزار نفر در مردادماه به ميزباني استان چهارمحال و بختياري خبر داد و خواستار معرفي بهتر و بيش از پيش استان و ظرفيت هاي آن به مهمانان در اين جشنواره كشوري شد.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري در سيلاب هاي اخير نزديك به 5هزار ميليارد ريال خسارت ديد.
2097

سرخط اخبار استان‌ها