۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵
کد خبر: 82514752
T T
۰ نفر
ورزشكار زنجاني به اردوي انتخابي تيم ملي واليبال نشسته بانوان دعوت شد

زنجان - ايرنا - رئيس هيات ورزش جانبازان و معلولين استان زنجان گفت: ورزشكار شايسته و توانمند زنجاني اين استان به نخستين مرحله اردوي آمادگي و انتخابي تيم ملي واليبال نشسته بانوان ايران در سالجاري دعوت شد.

مهدي مرادي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين اردو از 18 تا 25 ارديبهشت جاري با حضور ورزشكاران منتخب و برتر استان هاي مختلف كشور به ميزباني تهران برگزار مي شود.
وي هدف از اين اردوها را كه طي چند مرحله و زيرنظر مربيان مجرب و توانمند تيم ملي واليبال نشسته بانوان ايران برگزار خواهد شد اعزام نفرات شايسته تر به رقابت هاي برون مرزي ذكر كرد.
مرادي افزود: 'سميرا خالقي' از ورزشكاران صاحب نام زنجان در اين رشته ورزشي است و اميد مي رود با نشان دادن توانايي هاي بالاي خود بتواند به عضويت تيم ملي جهت اعزام به رقابت هاي برون مرزي برگزيده شود.
وي يادآور شد: اين ورزشكار فخرآفرين زنجان سابقه حضور در بازي هاي پارالمپيك 2016 ريو و همچنين عضويت در تيم ملي و اعزام به رقابت هاي برون مرزي مختلف را در كارنامه ورزشي خود دارد.
مرادي كه خود نيز از ورزشكاران صاحب نام در ورزش جانبازان و معلولين استان زنجان و ايران است افزود: زنجان در رشته واليبال نشسته از وجود بيش از 30 ورزشكار زن و مرد برخوردار است.
6085/597
خبرنگار پرويز غفاري ** انتشار دهنده: رويا رفيعي

سرخط اخبار استان‌ها