۱۴ تیر ۱۳۹۱، ۹:۴۶
کد خبر: 80213639
T T
۰ نفر
پايگاه اطلاع رساني دولت: قيمت گوشت قرمز و مرغ كاهش يافت

تهران - سرپرست معاونت بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت از ايجاد ثبات و آرامش در بازار خبر داد و گفت: هم اكنون در بازار،هيچ كمبودي از نظر كالاهاي اساسي وجود ندارد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، ' حسن رادمرد ' تصریح كرد: با توجه به توافق صورت گرفته با انجمن ها و تشكل های تولیدی ، در بازار كنترل و آرامش خوبی حكمفرما شد و در زمان حاضر كالاها به اندازه كافی در سطح عرضه توزیع می شود.

وی ادامه داد : با توجه به نزدیكی ماه مبارك رمضان تدابیر ویژه ای برای كنترل بازار صورت گرفته كه امیدواریم بازار آرامی را برای مردم فراهم كنیم .

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح كرد: با استانداری های سراسر كشور نیز هماهنگی های لازم برای برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم كالا صورت گرفته تا كالا به اندازه كافی در اختیار مردم قرار گیرد.

رامرد در باره تشدید بازرسی ها نیز گفت:كنترل های لازم از طریق بازرسی و سازمان حمایت از مصرف كنندگان و تولیدكنندگان صورت خواهد پذیرفت و از طرفی هم ورود كالاهای پر تقاضا كه در سطح كشور صورت می گیرد شبكه های توزیع را مملو از كالا می كند و بدون هیچ مشكلی مردم به استقبال ماه مبارك رمضان خواهند رفت.

**كاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ

وی از كاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ خبر داد و گفت: با توجه به توافقاتی كه در مورد تامین نهاده های دامی صورت گرفته میانگین قیمت گوشت قرمز و مرغ به شدت كاهش یافته است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح كرد: به دنبال این هستیم تا با نظارت، كنترل، تامین نهاده های دامی و تزریق كالای كافی به بازار و با حمایت از مصرف كننده و تولید كننده شرایطی را فراهم كنیم تا بازاری با ثبات و آرام داشته باشیم.

اقتصام **1601**

سرخط اخبار اقتصاد