۲۴ دی ۱۳۹۰، ۱۳:۴۲
کد خبر: 30764169
T T
۰ نفر

كبود راهنگ – فرماندار كبود راهنگ گفت: دشمن هم كيان ديني و هم كيان علمي ما را با تهاجم فرهنگي و جنگ نرم مورد هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا عبدالحسین مرادی شامگاه روز جمعه در جمع خبرنگاران پیش از مراسم عزاداری اربعین در مسجد اعظم كبود راهنگ اظهار داشت: تجربه ای كه ما در طول سی سال به آن دست پیدا كرده ایم این است كه هر زمان دولتی و یا مسئولی در مقابل خواسته های دشمنان كوتاه آمده است آن ها نیز فشار خود را بیشتر كرده اند.

مرادی بیان داشت: دشمن دنبال این است تا مسئولان را با جنگ روانی و تحریم ها خسته كند و ناامیدی را در میان مردم رواج و مردم و نظام را ضعیف نشان دهد.

وی افزود: امروز نظام اسلامی ما تثبیت شده است و تحریم ها، ترورها، محاصره كردن و تصویب قطعنامه علیه كشور ما نمی تواند این نظام اسلامی را از پای درآورد.

وی عنوان كرد: دشمن از طریق مواردی كه عنوان شد قصد تسلط بر ما را دارد كه خوشبختانه مردم و مسئولان ما با ایستادگی در مقابل آن ها تمامی توطئه ها و ترفند‌های آن ها را خنثی كرده اند.

فرماندار كبود راهنگ همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب در اجتماع پرشور مردم قم اشاره كرد و خاطر نشان شد: رهبر معظم انقلاب، استقامت را بهترین راه مقابله در برابر مشكلاتی كه دشمنان این نظام برای ما بوجود می آورند، اعلام كردند.

وی گفت: نظام غرب در حال نابودی است و همه شاهد جنبش وال استریت در كشورهای غربی و حركت بیداری اسلامی در كشورهای منطقه هستند كه این ها از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مرادی یادآور شد: امروز در منطقه بیداری اسلامی موجب شده است كه مردم كشورهای منطقه به انقلاب اسلامی بپیوندند و از آن الگو بگیرند.

7527/551

سرخط اخبار استان‌ها