۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۰۹
کد خبر: 82435365
T T
۰ نفر
بانوان روستای عباسی قهرمان فوتسال گرامیداشت دهه فجر گناوه شد

گناوه- ایرنا- نایب رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی گناوه گفت: تیم روستای عباسی به مقام قهرمانی دومین دوره رقابت های فوتسال بانوان روستاهای بخش مركزی گرامیداشت دهه فجر نایل شد.

مریم تن زاده روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این رقابت ها به مدت سه هفته و به صورت دوره ای برگزار شد كه در پایان تیم عباسی به مقام قهرمانی رسید، تل تل و گمارون دوم و سوم و شول نیز به عنوان تیم اخلاق شناخته شد.
وی اضافه كرد: هیات ورزش های روستایی بیش از هشت سال است كه فعالیت خود را در زمینه های مختلف ورزشی در روستاهای بخش مركزی آغاز كرده است.
تن زاده گفت: این هیات از فعال ترین هیات های استان بوشهر است كه در رشته های مختلف ورزشی نظیر بازی های بومی محلی، فوتسال، والیبال، داژبال، طناب كشی، تنیس، شطرنج و دارت فعالیت دارد.
نایب رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گناوه اظهاركرد: دومین همایش پیاده روی خانوادگی در روستاهای كم جمعیت بخش مركزی این شهرستان نیز روز گذشته در روستای اسلام آباد به همت این هیات و باحضور پرشور ساكنان آن و شماری از خانواده های ساكن در شهر برگزار و در پایان به قید قرعه به 30 نفر از شركت كنندگان جوایزی اهدا شد.
بیش از 20 درصد از جمعیت 92 هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سكونت دارند.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انشتار دهنده: خدانظر خواجه

سرخط اخبار استان‌ها