۶۰۰  کاربر مطالبه‌های مردم مازندران از رئیس جمهور را ثبت می‌کنند

ساری- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: ۶۰۰ کاربر مستقر در مرکز ارتباط مردمی با رئیس جمهور، مطالبه‌های مردم مازندران را ثبت می‌کنند.

به گزارش ایرنا ،‌ اسماعیل مهرافزا روز پنجشنبه همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران اعلام کرد: مرکز ارتباطات مردمی دومین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران از روز گذشته (چهارشنبه) فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در این مرکز به مدت ۲ روز در دو نوبت کاری بیش از ۶۰۰ نفر پاسخگوی تماس تلفنی شهروندان مازندرانی با مرکز ۱۱۱ سامد هستند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: هم استانی ها می توانند تا جمعه ۲۸ اردیبهشت و تا پایان روز سفر رئیس جمهور درخواست های خود را از طریق شماره‌گیری ۱۱۱ با مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در میان بگذارند.

وی همچنین وبگاه سامد به آدرس https://۱۱۱.ir/  را دیگر راه ارتباطی مردم مازندران برای بیان درخواست ها و مطالبات آنان اعلام کرد.

مهرافزا همچنین از جانمایی مکان‌هایی برای دریافت درخواست مکتوب مازندرانی‌ها به رئیس جمهور خبر داد و از مردم خواست برای تسریع در امور و پیگیری مطالبات، درخواست خود را از طریق تلفن ۱۱۱ و وبگاه سامد اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری به مازندران سفر کرد و با استقبال نمایندگان ارشد استان از جمله آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه، استاندار و تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس وارد مازندران شد.

در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور برخی چهره‌های شاخص ورزشی، فرهنگی و هنری از جمله محمدرضا اسحاقی هنرمند برجسته موسیقی، حسن یزدانی چهره نامدار کشتی و سپیده بابایی عضو تیم ملی کشتی آلیش حضور داشتند.

سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که افزون بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها است.

به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال انجام است و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha