«دومینوی سیاه» به فصل دوم رسید/ از آثار ادبی استفاده می‌کنم+ فیلم

تهران- ایرنا- کارگردان «دومینوی سیاه» از ساخت فصل دوم این مجموعه خبر داد و گفت: در ساخت اثر جدید خود از قصه‌ها و آثار ادبی استفاده کردیم.

رضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، درباره تاثیرگذاری کتاب در ساخت فیلم‌ها و آثار سینمایی اظهار داشت: آثار هنری و کتاب در این زمینه بسیار پرمدعا هستند و قصه‌های بسیاری برای ما در تولیدات تصویری دارند؛ در ساخت اثر جدید خود از قصه‌ها و آثار ادبی استفاده کردیم.

وی افزود:‌ فصل اول سریال «دومینوی سیاه» ساخته شده و فصل دوم آن هم آماده ساخت است؛ در فصل نخست بازیگران خوبی مانند مجید شهریاری، عیسی و علی شیرازی، ابراهیم شجاعی و شقایق دلشاد را با تهیه‌کنندگی فرهاد نصرالهی داشتیم.

خورشیدی با بیان اینکه کار، در گونه کمدی اکشن ساخته و از طریق سکو پخش می‌شود؛ اظهار داشت:‌ در فصل دوم هم بازیگران چهره جدید وارد بازی می‌شوند؛ در فصل نخست از بچه‌های تئاتری استفاده شد و در فصل جدید مونا شیرازی، غزل زند و فاطمه علیپور به تیم پیوسته‌اند.

این کارگردان سینما درباره نقش کتاب و پژوهش در سینما گفت: در سینما برای تجربیات و بهتر شدن کار و آموزه‌های جدید، کتاب همیشه موثر بوده است.

سریال «دومینوی سیاه» به ماجرای اختلاف طبقاتی می‌پردازد و به نوعی زندگی انسان‌های بسیار پولدار را در کنار مردمی تنگدست و چالش‌های این دو را به تصویر می‌کشد. این سریال برای اکران در شبکه نمایش خانگی تولید و پخش شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha