۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۹:۰۹
کد خبر: 82758059
T T
۰ نفر
يك مسوول: رعايت دقيق مقررات ضامن سلامت نظام اجرايي است

يزد - ايرنا - مدير كل بازرسي استان يزد گفت: رعايت دقيق مقررات توسط مديران و كاركنان دستگاه هاي اجراي ضامن سلامت نظام اجرايي و ارائه خدمت بهتر به مردم است.

حجت الاسلام اكبر طالبي شامگاه شنبه در ديدار با امام جمعه و جمعي از مسوولان مهريز افزود: سازمان بازرسي به عنوان دستگاه نظارتي عمل مي كند اما هدف اصلي كمك به سالم سازي مسير ارائه خدمات دستگاه هاي عمومي و دولتي به مردم و در اين مسير در كنار ساير بخش ها قرار دارد.
وي تصريح كرد: مردم و دستگاه هاي اجرايي با همكاري و تعامل سازنده با سازمان بازرسي، كيفيت بخشي به خدمات مورد نياز جامعه را بهبود مي بخشند.
امام جمعه مهريز نيز با تاكيد بر اينكه اجراي شيوه دقيق نظارت و بازرسي به روشي كه حضرت علي(ع) ترسيم كرده بسيار سخت است، بر نظارت دقيق بر فعاليت ها در جامعه تاكيد كرد.
حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني افزود: انجام دقيق نظارت و پيگيري امور مردم در دستگاه هاي اجرايي بر اساس مقررات كشور رسالتي مهم است و بايد همواره به آن توجه شود.
هيات بازرسي اداره ‌كل بازرسي استان يزد روز شنبه با حضور در مهريز و گفت و گو با مسوولان اجرايي اين شهرستان به مدت 40 روز در شهرداري مهريز مستقر و به مسائل اين شهرستان رسيدگي مي كند.
مركز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536/ 6014/ خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار** انتشار: كاظم شاملو

سرخط اخبار استان‌ها