۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۲۱
کد خبر: 83273286
T T
۰ نفر

50 موبایل در تشییع استاد مشایخی به سرقت رفت

۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۲۱
کد خبر: 83273286
50 موبایل در تشییع استاد مشایخی به سرقت رفت

تهران- ایرنا- رئیس پلیس پیشگیری گفت: 2 موبایل قاپ در مراسم تشییع یكی از هنرمندان فقید كشورمان دستگیر شدند كه به 50 فقره سرقت اعتراف كردند. مراسم تشییع استاد مشایخی روز شنبه برگزار شده بود.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار كیوان ظهیری در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینكه اخیراً تعدادی از سارقان در مراسم تشییع هنرمندان، اقدام به سرقت اموال شخصی افراد حاضر در مراسم می كردند، كمیسیون شناسایی و دستگیری آنان در دستور كار ماموران كلانتری های 129 جامی و 175 صحن مطهر قرار گرفت كه در روز مراسم تشییع پیكر جمشید مشایخی، ماموران موفق به دستگیری دو موبایل قاپ در دو عملیات جداگانه شدند.
وی با بیان اینكه یكی از موبایل قاپ ها به سرقت 50 فقره گوشی همراه با همكاری همدست خود اعتراف كرد، ادامه داد: با تلاش كارآگاهان مخفیگاه سارقان در اسلام آباد مورد شناسایی قرار گرفته است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح كرد: متهمان به بهانه عكس گرفتن به هنرمندان نزدیك و در یك فرصت مناسب با همكاری همدستش اقدام به سرقت می كردند.
وی گفت: هر دو متهم در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی برای تحقیقات تكمیلی و دستگیری همدستان آنان قرار گرفته است.
جمشید مشایخی بازیگر پیشكسوت سینما، تئاتر و تلویزیون سه شنبه شب 13فروردین 1398ساعت 21 در سن 85 سالگی براثر كهولت سن و بیماری در بیمارستانی در تهران درگذشت و پیكر استاد مشایخی، ساعت 9 و 30 دقیقه روز شنبه 17 فروردین 98 از محوطه تالار وحدت تشییع شد.
تهرام/8138//1348
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه